Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου στην γκάμα της SUV, του νέου 5008 (και του ηλεκτρικού E-5008), το οποίο προσφέρει ακόμα πιο μεγάλους χώρους σε σχέση με το επίσης νέο 3008. Όλες οι εκδόσεις του διαθέτουν δύο ακόμα θέσεις, δηλαδή συνολικά επτά, τόσο με τα υβριδικά σύνολα βενζίνης, όσο και με το αμιγώς ηλεκτρικό.
Τιμές νέου Peugeot 5008
- Allure 5008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6: τιμή από 39.900 ευρώ
- Allure 5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7: τιμή από 49.900 ευρώ
- Allure E-5008 210 hp 73 kWh: τιμή από 55.900 ευρώ
- GT 5008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6: τιμή από 44.500 ευρώ
- GT 5008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7: τιμή από 52.900 ευρώ
- GT E-5008 210 hp 73 kWh: τιμή από 59.900 ευρώ
Στον εξοπλισμό της 5008 Allure ανήκουν τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, πανοραμική οθόνη 21 ιντσών στο ταμπλό, πλοήγηση, οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με ψηφιακά i-toggles, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, 19άρες ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και πάρα πολλά ακόμη. Το GT εξοπλίζεται επιπλέον με προβολείς τεχνολογίας Matrix LED, αυτόματη εναλλαγή μεσαίας/μεγάλης σκάλας, πεντάλ αλουμινίου, πατάκια GT, Adaptice Cruise Control Stop & Go, ηλεκτρική λειτουργία πόρτας χώρου αποσκευών, οροφή Bi-Ton μαύρη πέρλα και ζάντες 20 ιντσών.
Εξωτερικά η «λιονταρίσια» όψη του συνεχίζει να μαγνητίζει τα βλέμματα μπροστά. Σε σχέση με το 3008 διαφέρει κυρίως στο επιμηκυμένο και πιο κάθετου σχεδιασμού πίσω τμήμα του αμαξώματός του, προκειμένου να χωρούν οι +2 επιβάτες. Το μήκος του νέου 5008 φτάνει τα 4.791 χλστ. (4.542 χλστ. το 3008), με πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.694 χλστ. και μεταξόνιο 2.901 χλστ. (2.739 χλστ. το 3008). Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 259 λτ. στην 7θέσια διάταξη, 748 λτ. με τις 5 θέσεις και 1.815 λτ. με τις 2 θέσεις.
Σχετικά με τους κινητήρες, ο αρχικός ήπια υβριδικός 48V 1.2 Hybrid έχει ισχύ 136 PS και 230 Nm και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 51 Nm, μαζί με το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής, καταναλώνει 5,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2. Το Plug-in Hybrid με τη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων αποτελείται από τον 1.6 Turbo των 150 PS και 300 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 125 PS και 118 Nm. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 21 kWh (καθαρή 17,8 kWh) παρέχει μεικτή ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χλμ., μεικτή κατανάλωση βενζίνης 1,0 λτ./100 χλμ. (7,1 λτ./100 χλμ. με αποφορτισμένη την μπαταρία), 21,7 kWh/100 χλμ. και εκπομπές CO2 23 γρ./χλμ.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot E-5008 διαθέτει μοτέρ ισχύος 213 ίππων και 345 Nm, επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ. και η τελική σταματά στα 170 χλμ./ώρα. Καταναλώνει 17,8 kWh/100 χλμ., ενώ η μπαταρία των 73 kWh εξασφαλίζει συνδυαστική αυτονομία έως 500 χλμ. ή έως 615 χλμ. στην πόλη.