Νέο Acura ADX με 1.500άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα

Στην Ευρώπη έχουμε μόνο υβριδικά Honda, εξαιρουμένου του Civic Type R. Σε άλλες αγορές, ωστόσο, ο 1.5 VTEC Turbo συνεχίζει να «τσιγκλάει» το αγοραστικό κοινό, με μοντέλα που φέρουν είτε τα σήματα της ιαπωνικής εταιρίας, είτε της Acura. Το ίδιο πράγμα είναι επί της ουσίας, όπως αποτυπώνεται μέσα από το νέο ADX.

Το καινούργιο C-SUV της Acura βασίζεται στο HR-V, αποτελώντας πρακτικά την επιμηκυσμένη, premium και σπορ εκδοχή του. To παράστημα, πάντως, πιο κοντά στο CR-V το τοποθετούν, παρά στο HR-V που τού δανείζει την πλατφόρμα. Το ADX φτάνει τα 4.719 χλστ. σε μήκος, τη στιγμή που το HR-V δεν ξεπερνά τα 4.545 χλστ. και το CR-V τα 4.706 χλστ. Το μεταξόνιο εκτείνεται σε 2.654 χλστ., το πλάτος σε 1.841 χλστ. και το ύψος σε 1.621 χλστ., καθιστώντας το ADX μικρότερο-πλην μήκους- από το CR-V (2.701 χλστ. μεταξόνιο, πλάτος 1.866 χλστ. και ύψος 1.674 χλστ.) και ελαφρώς μεγαλύτερο από το HR-V (ίδιο μεταξόνιο, 1.839 χλστ. πλάτος, 1.590 χλστ. ύψος). Τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα της Acura χαρακτηρίζουν την εμφάνιση του RDX, ενώ τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα flaps πίσω από τη μάσκα και στο πάτωμα βελτιώνουν κατακόρυφα την αεροδυναμική επίδοση.

Στο εσωτερικό είναι λες και βλέπουμε την καμπίνα του HR-V, αλλά με λίγο μεγαλύτερους χώρους και πολυτέλεια. Η οθόνη αφής των 9,0 ιντσών για το infotainment καταλαμβάνει την κορυφή του ταμπλό, ενώ μπροστά του ο οδηγός έχει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών. Αναλόγως έκδοσης (η κορυφαία A-Spec στις φωτογραφίες) ο εξοπλισμός περιλαμβάνει από δερμάτινο σαλόνι και μπάκετ καθίσματα, μέχρι πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή και ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 15 ηχεία.

Σε αντίθεση με τα δικά μας HR-V και CR-V, το RDX δεν παίρνει κίνηση από κάποιο υβριδικό σύνολο. Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο 1.500άρης τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, παρμένος από το Integra. Η Acura δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά κατά πάσα βεβαιότητα αποδίδει 200 ίππους ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 260 Nm στις 1.800-5.000 σ.α.λ., όπως στο Integra. Ένα κιβώτιο CVT  φροντίζει για τη μετάδοση της κίνησης, στους εμπρός τροχούς στάνταρ και προαιρετικά σε συνεργασία με σύστημα τετρακίνησης, που μπορεί να στείλει μέχρι το 50% της ροπής στον πίσω άξονα.

Get it on Google Play Download on the App Store