Ο καημός πολλών φαν του νέου Integra ήταν ότι δεν έχει έκδοση Type R. Η Acura αφουγκράστηκε τις επιθυμίες του κοινού της και λανσάρει όχι το διάδοχο του DC5, αλλά το ισχυρότερο Integra όλων των εποχών!
Το Type S δεν έχει το πολυπόθητο «R» στο όνομα, ούτε «απλώστρα» στο πίσω μέρος, αλλά κάτω από το μυώδες αμάξωμα σε μεγάλο ποσοστό είναι Type R. Civic, για την ακρίβεια, καθώς την κίνηση αναλαμβάνει ο 2.0λιτρος VTEC Turbo του FL5. Πριν πάμε στα «ζουμερά», αρκετές ματιές στον εξωτερικό και εσωτερικό κόσμο του νέου Integra Type S. O εμπρός προφυλακτήρας με τις αιχμηρές εισαγωγές, τα φουσκωμένα φτερά, οι 19άρες ζάντες, η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, οι πλαϊνές ποδιές και τα τριπλά «κανόνια» της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα, που πλαισιώνονται από διαχύτη, δεν αφήνουν την παραμικρή πιθανότητα να το μπερδέψεις με το A-Spec των 200 ίππων.
Στην καμπίνα συναντάμε νέα μπάκετ καθίσματα και επενδύσεις Ultrasuede, συνοδευόμενα από διαφορετικά γραφικά στην οθόνη αφής των 9,0 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών. Ως κορυφαία έκδοση, στοιχεία πολυτέλειας όπως το premium ηχοσύστημα ELS Studio 3D των 16 ηχείων είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά προσφέρονται φιλέτα ανθρακονημάτων, «χούφτα» λεβιέ από τιτάνιο για το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, φωτιζόμενα μαρσπιέ κλπ.
Κάτω από το καπό τώρα, έχουμε ό,τι ισχυρότερο τοποθετήθηκε ποτέ σε Integra παραγωγής. Ο υπερτροφοδοτούμενος VTEC των 2.0 λίτρων παράγει 320 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής στις 2.600-4.000 σ.α.λ., ξεπερνώντας κατά 5 ίππους το νέο Civic Type R αμερικανικών προδιαγραφών! Η ισχύς τοποθετεί το νέο Type S 100 άλογα υψηλότερα από το Type R DC5 (για τη ροπή ούτε λόγος, +214 Nm), που μέχρι πρότινος ήταν το ισχυρότερο Integra στα χρονικά, και συνοδεύεται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, μπλοκέ διαφορικό, φρένα της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες και ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S διάστασης 265/30/R19.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά με 320 ίππους για 1.460 κιλά θα πρέπει να περιμένουμε 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 6,0 δλ. και τελική αρκετά πάνω από τα 250 χλμ./ώρα, ενδεχομένως και στα 270+ χλμ./ώρα – όπως το Civic Type R.