Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε το λανσάρισμα του ανανεωμένου HR-V, το οποίο φέρει μικρές σχεδιαστικές αλλαγές, καλύτερη εργονομία, βελτιωμένη άνεση και οδηγικά χαρακτηριστικά και νέα επίπεδα εξοπλισμού. Οι τιμές του διαμορφώνονται ως εξής:
- Elegance: από 35.300 ευρώ
- Advance: από 38.500 ευρώ
- Advance Style: από 41.900 ευρώ
- Advance Style Plus: από 43.500 ευρώ
Εξοπλισμός HR-V Elegance: Αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 9 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη πληροφοριών 7 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, Adaptive Cruise Control, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Στο Advance προστίθενται: ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, φώτα ομίχλης LED εμπρός. προσαρμοζόμενοι προβολείς και ενεργά φώτα στροφής, αυτόματη ρύθμιση προβολέων, θερμαινόμενο τιμόνι, πίσω θύρες USB, διζωνικός κλιματισμός, εσωτερικός καθρέπτης με αυτόματη σκίαση και επένδυση καθισμάτων ύφασμα/δέρμα. Στις εκδόσεις Advance Style και Advance Style Plus οι κύριες διαφορές εστιάζονται σε επενδύσεις και διακοσμητικά, στην ασύρματη φόρτιση κινητού, στο premium ηχοσύστημα και στην κάμερα πολλαπλών λειτουργιών.
Εξωτερικά, το ανανεωμένο Honda HR-V διακρίνεται από τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και μάσκα, τη νέα μαύρη μπάρα που ενώνει τα εμπρός πιο σκουρόχρωμα φανάρια με τα αλλαγμένα φώτα ημέρας LED. Στο πίσω μέρος διακρίνεται το νέο σχέδιο στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων. Επίσης, προστέθηκαν τρία νέα χρώματα αμαξώματος, σε αποχρώσεις του πράσινου, μπλε και γκρι. Στο εσωτερικό, το κάτω τμήμα του ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν επανασχεδιαστεί για να διευκολύνουν την πρόσβαση στην ασύρματη φόρτιση τόσο από το κάθισμα του οδηγού, όσο και του συνοδηγού. Διακοσμημένη σε γυαλιστερό piano black, η κεντρική κονσόλα είναι πλέον πιο επίπεδη και πιο εργονομική σε σχεδιασμό. Επίσης, στη νέα έκδοση Advance Style Plus προστέθηκε γυάλινη πανοραμική οροφή.
Για την κίνηση του ανανεωμένου Honda HR-V φροντίζει το γνωστό από πριν full hybrid σύνολο. Αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες που παρέχουν την κίνηση (ο ένας είναι γεννήτρια), απόδοσης 131 ίππων και 253 Nm ροπής και τον υποστηρικτικό βενζινοκινητήρα 1.5 i-MMD των 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Σε χαμηλές ταχύτητες και φορτία το HR-V κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα και την ενέργεια από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία. Η κατανάλωση βενζίνης σε συνδυαστική χρήση βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και φτάνει τα 170 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας.