Νέα βασική Porsche Taycan 4 & GTS με 690 ίππους

Η Porsche αποκάλυψε δυο νέες εκδόσεις για τις Taycan και Taycan Sport Turismo, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των προσφερόμενων εκδόσεων στις 13 και φέρνοντας τις GTS στα πρόθυρα των 700 αλόγων.

H βασική Taycan 4 πλέον είναι διαθέσιμη και ως σεντάν, καθότι μέχρι πρότινος συνδυαζόταν μόνο με την Cross Turismo. Δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνδυαστικά 405 ίππους, φτάνοντας τους 435 με το Performance Pack, και επιταχύνουν το γερμανικό EV στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δλ. Εμφανισιακά τη διαφορά κάνει το σήμα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και στα μαρσπιέ, μαζί με τις 19άρες ζάντες, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει στάνταρ τα συστήματα Porsche Traction Management (PTM), Adaptive Air Suspension και Porsche Active Suspension Management (PASM).

 

 

Η Taycan GTS ακολουθεί τα βήματα των αντίστοιχων 911 και Cayenne, ξεχωρίζοντας εμφανισιακά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, διαθέτοντας βελτιωμένο στήσιμο και τοποθετούμενη κάτω από την Turbo. Η ανάρτηση προέρχεται από την κορυφαία Taycan, όμως είναι σεταρισμένη ειδικά για την GTS. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση,  όπως και το πακέτο Sport Chrono Package, αλλά και το σύστημα torque vectoring. Σχεδιαστικά, τη διαφορά κάνουν οι μαύρες ζάντες των 20 ιντσών, το σήμα κατατεθέν κόκκινο χρώμα, ο πιο επιθετικός προφυλακτήρας μπροστά, ο διαχύτης στον πίσω και οι πλαϊνές ποδιές. Πίσω από τους τροχούς κρύβονται 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω, με δίσκους 390 χλστ. μπροστά. Προαιρετικά διατίθεται το κεραμικό σετ Porsche Ceramic Composite Brakes, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι δαγκάνες προέρχονται από την Taycan 4S.

Ο εσωτερικός κόσμος της Taycan GTS εμπλουτίζεται από το πακέτο Race-Tex, που καλύπτει τις περισσότερες επιφάνειες σε χορταστικό suede και προσφέρει μια τετράδα εξόχως δυναμικών μπάκετ καθίσματα (ιδίως τα μπροστά, χάρμα ιδέσθαι). Τα σήματα «GTS» και το τιμόνι GT φροντίζουν να βάλουν τους επιβάτες στο κλίμα, σε περίπτωση που δεν το κάνει ο υπέροχος διάκοσμος.

Την κίνηση των Taycan GTS/GTS Sport Turismo αναλαμβάνει το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων που συναντάμε στις Turbo, με χαμηλότερη απόδοση. Εδώ η ισχύς ανέρχεται στα 690 άλογα (+92 σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), αποστασιοποιούμενη διακριτά από τους 884 ίππους της Turbo. Παρόλα αυτά, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα δεν διαρκεί πάνω από 3,1 δλ. (-0,4 δλ. σε σχέση με πριν) για καμία από τις δυο νέες Taycan, την ώρα που το 400άρι είναι ζήτημα μόλις 11,1 δλ. (-0,7 δλ.). Την τροφοδοσία των δυο ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει μια μπαταρία 105 kWh, με δυνατότητα φόρτισης έως 400 kW. Η χρήση ταχυφορτιστή εξασφαλίζει φόρτιση από 5 στο 80% εντός μόλις 18 λεπτών.

Get it on Google Play Download on the App Store