Η Porsche παρουσιάζει την πιο σπορ έκδοση της νέας Cayenne, με την GTS να φτάνει για πρώτη φορά τα 500 άλογα και να έρχεται λίγο πιο κοντά στις Turbo, μεσολαβώντας παράλληλα ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και την Turbo GT.
H Cayenne GTS δεν είναι τόσο ισχυρή όσο η Turbo S E-Hybrid, ούτε τόσο εστιασμένη όσο η Turbo GT. Είναι, όμως, όσο σπορ και διαφορετική πρέπει, φορώντας νέους προφυλακτήρες και gloss black πινελιές τόσο σε αυτούς, όσο και σε καθρέπτες, ράγες οροφής και 21άρες ζάντες. Τα φιμέ φανάρια επίσης διαχωρίζουν την GTS από τις πιο κάτω Cayenne στη γκάμα, με τα σήματα και τη χαμηλότερη κατά 10 χλστ. διαδρομή της ανάρτησης να ενισχύουν το παρουσιαστικό του γερμανικού SUV. Το ίδιο ισχύει εσωτερικά, όπου τα κεντημένα «GTS» στα προσκέφαλα των μπάκετ, οι κόκκινες ενθέσεις σε ζώνες-ραφές, οι gloss black επενδύσεις σε κονσόλα-ταμπλό και τα ειδικά γραφικά στις 3 οθόνες δίνουν το στίγμα της Cayenne GTS.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο 4.0 V8 twinturbo αναπαύεται κάτω από το καπό με νέο εγκέφαλο και εξάτμιση. Αλλαγές που ανεβάζουν την απόδοση κατά 40 άλογα και ισάριθμα Nm σε σχέση με την απερχόμενη GTS, φτάνοντας για πρώτη φορά στους 500 ίππους και τα 660 Nm ροπής. Παράλληλα διατηρείται μια σεβαστή απόσταση 30 ίππων από την Cayenne S (474 άλογα), ώστε να μην μπερδεύεται η μία έκδοση στα πόδια της άλλης εμπορικά. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενα σύστημα τετρακίνησης (με στάνταρ το Porsche Torque Vectoring Plus) φροντίζουν για την κατανομή της ισχύος στους δυο άξονες, παρέχοντας ένα εξαιρετικό 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 4,2 δλ. και μια τελική 275 χλμ./ώρα. Επιπρόσθετα οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τρία Lightweight Sport Packages , τα οποία μειώνουν το βάρος έως και 25 κιλά, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική της Cayenne GTS.