Τα ηλεκτρικά έχουν αποδείξει επανειλημμένως ότι μπορούν να στρίψουν υπό πίεση. Το VW ID.7 έρχεται να πιστοποιήσει το «μπαίνειν» των EVs, έστω κι αν θα μπορούσε να τα πάει ακόμα καλύτερα στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW έπεσε στα χέρια του km77.com, το οποίο έσπευσε να εξετάσει το πόσο αποτελεσματικά διαχειρίζεται τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και μεταφοράς βάρους. Κι όταν μιλάμε για βάρος, εννοούμε πάνω από 2 τόνους. Στα 2.172 κιλά σταματά τη ζυγαριά το ID.7, στη μονοκινητήρια και πισωκίνητη εκδοχή των 286 ίππων, η οποία αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 77 kWh. Όπως όλα τα μη σπορ EV, έτσι και το ID.7 πατάει σε ελαστικά χαμηλής τριβής (Pirelli P7 Cinturato Elec. εν προκειμένω, διάστασης 235/40 R20 εμπρός και 255/40 R20 πίσω). Συνεπώς εκ των προτέρων, γνωρίζουμε πως υπάρχουν συγκεκριμένα όρια πρόσφυσης. Πόσο υψηλά είναι αυτά, ή για να το θέσουμε διαφορετικά, πόσο τα αξιοποιεί η ανάρτηση και το σασί του γερμανικού σεντάν;
Το πρώτο πέρασμα έγινε στα 74 χλμ./ώρα, απροβλημάτιστα, με μικρές κλίσεις από το αμάξωμα και ήπια παρέμβαση από το ESC. Όλα έδειχναν πως μια υψηλότερη ταχύτητα θα ήταν παιχνιδάκι, αλλά στα 76 χλμ./ώρα η υποστροφή στη δεύτερη τιμονιά (από τον πρώτο στον δεύτερο διάδρομο) πήρε μαζί της τον πρώτο εσωτερικό κώνο του δεύτερου διαδρόμου. Και εδώ οι κλίσεις παρέμειναν χαμηλά, όμως το σύστημα ευστάθειας ενεργοποιήθηκε πολύ πιο απότομα. Το ίδιο -κι ακόμα περισσότερο- έκανε στα 77 χλμ./ώρα, αποτρέποντας επί της ουσίας την ολοκλήρωση της δοκιμασίας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι αντιδράσεις του ID.7 εμφανίζονται προοδευτικά, κάνοντας εύκολη τη δουλειά του ανθρώπου στο τιμόνι.