Η Audi ανανεώνει, αναβαθμίζει και στέλνει σε ιστορικά για τη φίρμα επίπεδα ισχύος το e-tron GT, το οποίο μέσω της κορυφαίας έκδοσης RS Performance γίνεται -με τεράστια διαφορά από το δεύτερο- το ισχυρότερο Audi παραγωγής όλων των εποχών!
Εμφανισιακά κρίθηκε -σωστά- πως δεν χρειάζονταν εκτενείς αλλαγές, οπότε οι διαφοροποιήσεις περιορίζονται σε ελαφρώς διαφορετικά γραφικά στα LED των φωτιστικών σωμάτων, τα νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου (20-21 ιντσών) και την εμπλουτισμένη παλέτα στα χρώματα του αμαξώματος. Λίγα πράγματα αλλάζουν και εσωτερικά, με αναβαθμισμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, νέα καθίσματα, διαφορετικό τιμόνι και μια προαιρετική γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή, που ανοιγοκλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού.
Οι τεχνικοί και μηχανικοί του Ίνγκολσταντ έδωσαν πολύ περισσότερη βάση, στο τί γίνεται κάτω από το καλοσμιλεμένο κορμί του e-tron GT. Καταρχάς η μπαταρία των 84 kWh δίνει τη θέση της σε μια νέα, 97 kWh, που παράλληλα είναι ελαφρύτερη κατά 9 κιλά (625 στο σύνολο) από την προηγούμενη. Η ανάκτηση ενέργειας επίσης αναβαθμίζεται, φτάνοντας τη μέγιστη απόδοση στα 400 kW από 290 και διαθέτοντας paddles πίσω από το τιμόνι για τη ρύθμιση της έντασης λειτουργίας. Μεγάλη άνοδο παρουσιάζει και η ισχύ φόρτισης, από τα 270 στα 320 kW, διαμορφώνοντας το χρόνο του 10-80% στα 18 λεπτά και δίνοντας 280 χλμ. αυτονομίας σε 10 λεπτά (πάντα με χρήση ταχυφορτιστή). Όλες οι εκδόσεις βρίσκονται στα 609 χλμ. μέγιστης αυτονομίας, οπότε σιγά-σιγά πάμε στα πάρα πολύ ενδιαφέροντα των νέων e-tron GT και RS e-tron GT Performance.
To απλό e-tron GT γίνεται τώρα S e-tron GT, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνδυαστικά 679 άλογα – περισσότερα, δηλαδή, από το απερχόμενο RS! Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 245 χλμ./ώρα, για να έρθει μετά το νέο RS e-tron GT να σπάσει όλα τα ρεκόρ των Audi. Η κανονική έκδοση παράγει 845 ίππους και θέλει 2,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ η Performance φτάνει τα 925 άλογα και κατεβαίνει στα 2,5 δλ. – αμφότερες τιμές πρωτάκουστες για αυτοκίνητο παραγωγής από το Ίνγκολσταντ. Και τα δύο RS e-tron GT περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ ταυτόχρονα διαθέτουν ειδικά εξελιγμένη αερανάρτηση, κεραμικά φρένα με 10πίστονς δαγκάνες εμπρός και σύστημα τετραδιεύθυνσης (το τελευταίο στάνταρ στο Performance, η αερανάρτηση στάνταρ σε όλα).
Οι τιμές για το νέο S e-tron GT ξεκινούν στη Γερμανία από τις 126.000 ευρώ, την ώρα που το RS e-tron GT απαιτεί μίνιμουμ 147.500 ευρώ και το RS e-tron GT Performance 160.500 ευρώ.