Τα 2.0λιτρα μοτέρ επεκτείνονται στην γκάμα των Mercedes-AMG, και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό ώστε πλέον περιλαμβάνουν την GT στο παλμαρέ τους! Το γερμανικό supercar αποκτά τον κινητήρα των A/CLA/GLA 45 S, σε μια νέα βασική έκδοση που δεν συναντάμε συχνά στην κατηγορία.
Η Mercedes-AMG GT 43 ξεχωρίζει κατευθείαν από τις V8 αδερφές της μέσω της απουσίας αεροδυναμικών βοηθήματων και φουσκωμένων φτερών, των μικρότερων τροχών (στάνταρ 19 ιντσών, προαιρετικά ως 21) και του επανασχεδιασμένου εμπρός προφυλακτήρα. Τα «βράγχια» στα φτερά επίσης είναι μικρότερα, ενώ σημαντική διαφορά εντοπίζουμε στο σχήμα των απολήξεων της εξάτμισης, οι οποίες εδώ είναι οβάλ.
Στο εσωτερικό αντίθετα οι διαφορές είναι λιγότερες, καθώς η GT 43 εξακολουθεί να ντύνεται σε δερμάτινες επενδύσεις Nappa και να φιλοξενεί την οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στο κέντρο, όπως και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 11,9 ιντσών. Τα σπορ καθίσματα AMG Performance κάνουν τη διαφορά με τη V8 GT, ωστόσο εσωτερικά θέλει πολλή προσπάθεια για να καταλάβεις πως βρίσκεσαι στη 2.0λιτρη.
Μηχανικά, ωστόσο, κάνει «μπαμ». Καταρχάς, το προφανές. Κάτω από το μακρύ καπό φωλιάζει ο ήπια υβριδικός M139 υπερτροφοδοτούμενος των 1.991 κ.εκ., που παράγει 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm στις 5.000-5.250 σ.α.λ. Εδώ η ισχύς περνάει μόνο στους πίσω τροχούς, αλλά πάντα μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Αυτό που λείπει από την GT 43 είναι τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (προαιρετικό το AMG Ride Control Chassis) και το σύστημα τετραδιεύθυνσης (επίσης έξτρα), ενώ οι νορμάλ θόλοι των τροχών κρύβουν στενότερα μετατρόχια. Η προσθήκη του -επίσης προαιρετικού- AMG Dynamic Plus προικίζει τη 2.0λιτρη Γερμανίδα με ενισχυμένες βάσεις μοτέρ, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό, ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα και το πρόγραμμα Race.