Μια δεκαετία σχεδόν μετά την παρουσίαση της πρώτης Mercedes-AMG GT, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει τον ομώνυμο αντικαταστάτη της, με τα άκρως συναρπαστικά χαρακτηριστικά. Άλλωστε πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο της Mercedes-AMG, το οποίο παρά το γεγονός ότι είναι ένα supercar προσφέρει αναλογικά και καλή πρακτικότητα σε χώρους, συν δυνατότητα 2+2 θέσεων. Βέβαια κανείς δεν θα την πάρει για τις καθημερινές του μετακινήσεις, αλλά όλοι σίγουρα θέλουν τις απαραίτητες ανέσεις τους.
Εξωτερικά έχει διατηρήσει το μυώδες παρουσιαστικό της προγενέστερης, αλλά σε μια πιο δυναμική εκτέλεση, δείχνοντας ως μια φυσική συνέχεια. Από πλευράς διαστάσεων έχει μεγαλώσει αισθητά, αφού με μήκος 4.728 χιλιοστά είναι μακρύτερη κατά 182 χιλιοστά. Το πλάτος είναι 1.984 χλστ. (+45 χλστ.), το ύψος 1.354 χλστ. (+66 χλστ.) και το μεταξόνιο είναι 2.700 χλστ. (+70 χλστ.). Επιπλέον, οι κοντοί πρόβολοι, το μακρύ εμπρός καπό και το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ τονίζουν περεταίρω την στιβαρή και αθλητική της εμφάνιση.
Ο διάχυτος εντυπωσιασμός που εκπέμπει η νέα Mercedes‑AMG GT Coupé συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου συνδυάζονται ο ψηφιακός κόσμος με τα γονίδια υψηλών επιδόσεων των μοντέλων της AMG. Χαρακτηριστική είναι η «ρέουσα» κεντρική κονσόλα με την οθόνη των 11,9 ιντσών και τα υψηλής ποιότητας γραφικά. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX (Mercedes-Benz User Experience) είναι διαισθητικό στη χρήση και ικανό να μάθει. Προσφέρει διευρυμένο περιεχόμενο ειδικά για την AMG σε πέντε στυλ εμφάνισης, καθώς και αποκλειστικά στοιχεία μενού όπως «AMG Performance» ή «AMG Track Pace». Ξεχωριστή εμφάνιση έχουν ακόμα τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, τα διακοσμητικά ανθρακονήματος και το flat bottom τιμόνι με το δέρμα Nappa.
Για την κατασκευή του αμαξώματος της νέας Mercedes‑AMG GT Coupé έχει γίνει μείξη υλικών, όπως αλουμίνιο, ατσάλι, μαγνήσιο και συνθετικά υλικά, για μείωση του βάρους και μέγιστη δυνατή ακαμψία. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πενταπλούς συνδέσμους σε κάθε άξονα, κατασκευασμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο. Η μετάδοση σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω της πλήρως μεταβλητής τετρακίνησης, με κατανομή ισχύος από 50:50 έως πίσω κίνηση για άφθονες πλαγιολισθήσεις. Στα highlights είναι οι αναρτήσεις AMG Active Ride Control με υδραυλικό μηχανισμό που αντικαθιστά τις συμβατικές αντιστρεπτικές δοκούς, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, το μπλοκέ πίσω διαφορικό και το ενεργό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν τα συνθετικά δισκόφρενα, ενώ η επαφή με την άσφαλτο γίνεται με 20άρες ζάντες και ελαστικά 295/35 εμπρός και 305/35 πίσω. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών.
Από την έναρξη λανσαρίσματός της, η νέα AMG GT Coupé θα διατεθεί με δύο επίπεδα απόδοσης του κινητήρα AMG 4.0 λίτρων V8 biturbo και το 9τάχυτο κιβώτιο. Στην κορυφή τοποθετείται η Mercedes-AMG GT 63 με ισχύ 585 ίππων και ροπή 800 Nm στις 2.500-5.000 σ.α.λ. Το βάρους 1.970 κιλών κουπέ επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. και η τελική φτάνει τα 315 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 14,1 λτ./100 χλμ. και CO2 319 γρ./χλμ. Η πιο ήπια Mercedes-AMG GT 55 διαθέτει 476 ίππους, 700 Nm ροπής, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και τελική 295 χλμ./ώρα, με ίδια κατανάλωση και CO2 με την ισχυρότερη έκδοση.