Η τεχνολογία έχει κάνει πολλά σύγχρονα SUVs να κοντράρουν εκτός δρόμου παλιότερα, σαφώς πιο σκληροτράχηλα σε χαρακτήρα και προδιαγραφές μοντέλα. Το νέο Range Rover, για παράδειγμα, διαθέτει μια συστάδα ηλεκτρονικών συστημάτων που περιλαμβάνουν προγράμματα οδήγησης, διάφορες ρυθμίσεις σε κάθε στοιχείο αναλόγως εδάφους, αερανάρτηση, μπλοκέ διαφορικό πίσω και 530 ίππους. Παρόλα αυτά, το παλιό καλό Toyota Land Cruiser 100 καταφέρνει όχι μόνο να σταθεί δίπλα του, αλλά να το ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις!
Το carwow πήρε τα δυο μοντέλα και τα έβαλε σε μια αντιπαράθεση, η οποία επί της ουσίας αφορούσε την μάχη τεχνολογίας – παράδοσης. Κόντρα στα δεκάδες συστήματα και την ολοκαίνουργια πλατφόρμα του τελευταίου Range, το Toyota αντιπαραθέτει ένα κλασικό πλαίσιο τύπου σκάλας, μπλοκέ διαφορικό μόνο στο κέντρο, ένα εξίσου κλασικό κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, 6άρι αυτόματο και 272 ίππους με 650 Nm ροπής, από τον 4.5 V8 twinturbo ντίζελ. Το βρετανικό premium SUV αντιπαραθέτει 8άρι αυτόματο, 530 ίππους και 750 Nm από τον 4.4 V8 twinturbo βενζινοκινητήρα και χαμηλότερο βάρος, έστω κι αν 110 κιλά λιγότερα δεν κάνουν την τεράστια διαφορά σε ζυγαριές που ξεπερνούν τους 2,5 τόνους (2.510 κιλά το Range Rover, 2.620 το Land Cruiser).
Στο σετ δοκιμασιών των Άγγλων, το Toyota ξεκίνησε με νίκη. Παρότι λιγότερο ισχυρό και βαρύτερο από το Range Rover, κατάφερε να το κερδίσει στο ανηφορικό dragster. Νίκη πήρε και στο πέρασμα από το μονοπάτι, αποδεικνύοντας πως δεν αρκούν μόνο τα ηλεκτρονικά εκτός δρόμου. Στη συνέχεια, βέβαια, υπέκυψε στην τεχνολογική ανωτερότητα του Range Rover, αλλά όχι πριν πιστοποιήσει πως πρόκειται για ένα από τα ικανότερα off roaders που έχουν κυκλοφορήσει.