Το πιο ακραίο RX-7 FD παρουσιάστηκε στη SEMA, και δεν ήταν κάποιο κτηνώδες τετραρότορο ή μετατροπή σε V8. Το τιρκουάζ Mazda της Gooichi Motors ίσως είναι το πιο παρανοϊκό αυτοκίνητο γενικά, όχι μόνο RX-7, που κυκλοφορεί εκεί έξω.
Στο μηχανοστάσιο του συγκεκριμένου «ΡοΧι» δεν εδρεύει πια Wankel, ούτε κάποια συνηθισμένη επιλογή τροπέτου (βλέπε Small Block V8 από Chevrolet, RB26 από Skyline ή SR20DET από Silvia). Οι μηχανικοί της Gooichi αποφάσισαν να δημιουργήσουν το μοναδικό δωδεκακύλινδρο RX-7 στον πλανήτη, επιλέγοντας για δότη όχι ένα όποιο κι όποιο αυτοκίνητο, αλλά το Pagani Zonda! Ο ατμοσφαιρικός V12 Μ120 της AMG επελέγη για το πολύ δύσκολο έργο, του να χωρέσει στα ενδότερα του ιαπωνικού sportscar.
Προφανέστατα, το θηρίο των 7.3 λίτρων δεν έχει ούτε στο απειροελάχιστο ομοιότητες με τον 1.300άρη περιστροφικό της Mazda, επιβάλλοντας τεράστιες αλλαγές στο πλαίσιο, το αμάξωμα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη προκειμένου να πάρει θέση στο εμπρός μέρος του RX-7. Για να γίνει αυτό, πολλά κομμάτια είναι custom και αποτελούν προϊόντα 3D εκτύπωσης, ειδικά σχεδιασμένα για να προσαρμοστούν και ταιριάξουν με το θεόρατο μπλοκ του γερμανικού μοτέρ. Είναι χαρακτηριστικό πως το αυτοκίνητο δεν έχει καπό, ώστε να μπορέσει να χωρέσει ο κινητήρας. Παρόλα αυτά, ένα -επίσης ειδικά σχεδιασμένο και τρισδιάστατα εκτυπωμένο- καπό είναι καθοδόν, προκειμένου να ολοκληρωθεί το οπτικό αποτέλεσμα.
Ο 7.3 V12 είναι και βελτιωμένος, με τις εκτιμήσεις να τοποθετούν την απόδοση μεταξύ 850 και 1.000 ίππων! Το σασί έχει ενισχυθεί με roll cage αγωνιστικών προδιαγραφών, ενώ το εσωτερικό θυμίζει πλέον ξεκάθαρα αυτοκίνητο πίστας, με νέα ανθρακονημάτινη κεντρική κονσόλα και οθόνες για τον έλεγχο των λειτουργιών, ενώ και το τιμόνι είναι αποσπώμενο. To κιβώτιο είναι σειριακό, η ανάρτηση πλήρως ρυθμιζόμενη και τα ελαστικά έτοιμα για dragster. Δυστυχώς, όμως, δεν ακούμε τον κινητήρα να παίρνει μπροστά.