Το Hyundai Elantra N τείνει να εξελιχθεί σε ένα είδος μπροστοκίνητου Nissan GT-R ή Porsche 911 Turbo S, όσον αφορά τα κατορθώματά του σε κόντρες. Το κορεατικό sport sedan έχει φτάσει σε σημείο να αναμετράται με muscle cars επιπέδου Dodge Charger 5.7 V8 – κι όχι μόνο αυτό, αλλά να κερδίζει κιόλας!
Το κίτρινο Charger έχει κάτω από το καπό τον ατμοσφαιρικό Hemi των 5.7 λίτρων, με απόδοση 380 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 536 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Δεν είναι Hellcat, αλλά δεν μπορείς να το πεις και αδύναμο. Σίγουρα μπορείς να το πεις βαρύ, βέβαια, καθώς η ζυγαριά σταματάει στα 1.950 κιλά. Παρόλα αυτά, η υψηλότερη ισχύς και το πλεονέκτημα της πίσω κίνησης στην εκκίνηση το καθιστούν φαβορί, αναλογιζόμενοι και το γεγονός πως δεν τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου, για να πεις ότι θα χάνει χρόνο στις αλλαγές (8άρι αυτόματο).
Το Elantra N είναι σχεδόν υποτριπλάσιο σε χωρητικότητα, αλλά η παρουσία τούρμπο στον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο φέρνει την ισχύ στα 280 άλογα (290 με overboost) στις 5.500 -6.000 σ.α.λ. και 392 Nm στις 2.100 – 4.700 σ.α.λ. Το κιβώτιο είναι επίσης 8άρι αυτόματο, αλλά διπλού συμπλέκτη εδώ, ενώ το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του τετράθυρου Hyundai εντοπίζεται στο βάρος: με 1.450 κιλά είναι ακριβώς μισό τόνο ελαφρύτερο του Charger. Συνθήκη που φέρνει τις αναλογίες κιλών ανά ίππο μια ανάσα μεταξύ τους: 5,13 το Dodge, 5,17 το Hyundai. Με λίγα λόγια, έχουμε «καραμπινάτο» ντέρμπι.
Η πρώτη κόντρα πηγαίνει στο Charger, όμως από εκεί και πέρα τα χτυπήματα έρχονται απανωτά για το muscle car. Το Elantra N απαντά στο δεύτερο γύρο (με ελάχιστη διαφορά, είναι η αλήθεια) της επιτάχυνσης από στάση, ενώ καταφέρνει να σοκάρει τον πληθωρικό V8 και στη ρεπρίζ των 50 χλμ./ώρα – με άνεση μάλιστα!