Η πρώτη Porsche Cayenne ήταν αυτή που μας σύστησε τον όρο «υπερ-SUV», με τη μορφή της Turbo. Ένα SUV 450 ίππων με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. και τελική στην περιοχή των 270 χλμ./ώρα. Αργότερα ήρθε η Turbo S, με 520 άλογα και ακόμα ταχύτερες επιδόσεις, για να φτάσουμε σήμερα στην Turbo GT.
Ένα μοντέλο που δεν πρόκειται απλά για ένα ακόμα κουπέ-SUV, αλλά για το ταχύτερο δημιούργημα στα χρονικά της κατηγορίας εντός του Nurburgring! H Cayenne Turbo GT γύρισε το Nordschleiffe στις αρχές του καλοκαιριού, σε 7.38.9. Χρόνος ταχύτερος σχεδόν κατά 4 δλ. του Audi RS Q8 και εφάμιλλος της BMW M5! Τέτοιο αυτοκίνητο βέβαια, δεν θα μπορούσε να μη διαπρέπει και στις ευθείες.
Ο 4.0 V8 twinturbo διαθέτει αναθεωρημένους υπερτροφοδότες, intercooler, στρόφαλο, πολλαπλή εισαγωγής και εγκέφαλο, μαζί με εξάτμιση τιτανίου, παράγοντας 90 άλογα και 80 Nm περισσότερα σε σχέση με την απλή Turbo. Ο οδηγός πλέον έχει στη διάθεσή του 640 ίππους και 850 Nm ροπής, τα οποία τροφοδοτούν όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, που διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό για ταχύτερες αλλαγές.
Οι επιδόσεις είναι επιπέδου 911 GT3, καθότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 3,3 δλ. και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 300 χλμ./ώρα. Αριθμοί που σε κάνουν να ξεχνάς πως πρόκειται για αυτοκίνητο 2,2 τόνων. Και οι οποίοι, στην πραγματικότητα είναι ακόμα ταχύτεροι! Όπως θα παρακολουθήσουμε, η ταχύτατη Porsche θέλει 3,28 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (σε νωπό οδόστρωμα, μάλιστα) και δεν σταματά να επιταχύνει, πριν το κοντέρ να δείξει 314 χλμ./ώρα (300 βάσει GPS). Σημειωτέον, με 6η σχέση και άλλες 2 διαθέσιμες στο κιβώτιο.