Οι λιμουζίνες κατασκευάζονται με στόχο τις μετακινήσεις α λα lear jet, την παροχή πολυτέλειας και ανέσεων επιπέδου Hilton, με παράλληλη απογείωση του κοινωνικού στάτους. Επειδή ακριβώς προορίζονται για την κορυφή της εκάστοτε γκάμας, αλλά και γιατί κουβαλάνε πολλά κιλά, διαθέτουν πανίσχυρους κινητήρες. Κάτι που τις καθιστά ιδανικές ακόμα και για κόντρες. Οι Maybach 62 και BMW 760Li επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.
Δείτε επίσης: Mercedes-AMG A45 S «ξεραίνει» το Audi RS 4 (+video)
Το carwow πήρε τη ναυαρχίδα της Daimler και την αντίστοιχη της Βαυαρίας, σε προηγούμενες εκδόσεις. Η Maybach μας έρχεται από το 2005, ενώ η 760 από το 2013. Αμφότερες πισωκίνητες, V12 και διτούρμπινες, με το μοτέρ της BMW να μετράει 6 λίτρα έναντι 5.5 της Mercedes. Παρόλα αυτά, παράγει λιγότερη ισχύ (545 έναντι 551 ίππων και 750 έναντι 900 Nm). Το πιο σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο ωστόσο (8άρι αντί 5τάχυτου), μα κυρίως το σημαντικά χαμηλότερο βάρος (2.275 αντί 2.805 κιλών) δίνουν στην κορυφαία 7άρα το πλεονέκτημα – τόσο στην επιτάχυνση, όσο και την επιβράδυνση.
Δείτε ακόμα: M8 625hp ταπεινώνει GT-R 630hp, GTC4 Lusso 690hp
Θεωρητικά η Maybach φτάνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 5,2 δλ. Ο αντίστοιχος χρόνος της BMW για την 760 είναι 4,6 δλ., κάτι που σημαίνει ότι στα χαρτιά η βαυαρική λίμο ρίχνει πέραν του μισό δλ. σε αυτή της Στουτγκάρδης. Ανάλογες διαφορές παρατηρούνται στις ρεπρίζ, ενώ για τα φρένα και μόνο το γεγονός πως η 7άρα ζυγίζει κοντά στα 600 κιλά λιγότερα μας προϊδεάζει για την έκβαση της μάχης. Πάμε να δούμε κατά πόσο η πραγματικότητα επαληθεύει τους αριθμούς.
Δείτε επίσης: Μάχη αιωνίων: Mercedes-AMG E63 vs BMW M5