Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Mercedes-AMG A45 S είναι περισσότερη ισχύς. Από τη στιγμή, όμως, που ο M139 κινητήρας είναι φίλος της βελτίωσης, ο τομέας του tuning ψάχνει το ταβάνι του.
Ο γερμανικός οίκος Posaidon παρουσίασε την πρότασή του για το mega hatch από τη Στουτγκάρδη, τοποθετώντας μεγαλύτερο τούρμπο, επαναπρογραμματισμένο εγκέφαλο και νέα εξάτμιση. Η απόδοση του RS 525, όπως ονομάζεται το πακέτο αναβάθμισης, βρίσκεται -καλά υποθέσατε- στα 525 άλογα (η ροπή σταματά στα 600 Nm). Πάνω από 100 περισσότερα σε σχέση με την εργοστασιακή A45 S, συνοδευόμενα από αλλαγές στο λογισμικό του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.
Δείτε ακόμα: Η Mercedes-AMG A45 S «ξυρίζει» τα BMW M2 και Audi RS3 (+video)
Εξωτερικά οι αλλαγές είναι ελάχιστες και περιορίζονται στην χαμηλωμένη ανάρτηση και το σήμα της Posaidon στην πίσω πόρτα. Οι επιδόσεις, ωστόσο, πλέον μπαίνουν για τα καλά στα «χωράφια» των supercars.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι ζήτημα 3,4 δλ., κατεβάζοντας μισό δλ. τον χρόνο της εργοστασιακής. Εκεί που η RS 525 ξεφεύγει, είναι στην τελική ταχύτητα. Ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα πάει περίπατο, με την βελτιωμένη A45 S να μην σταματά την επιτάχυνση πριν τα 323 χλμ./ώρα! Για να καταλάβουμε το πού μπορεί να φτάσει ένα μικρομεσαίο οικογενειακό τη σήμερον ημέρα, αρκεί να αναφέρουμε πως η ανεπανάληπτη Mercedes SLR McLaren των 626 ίππων και 780 Nm ροπής έχει τελική στα 334 χλμ./ώρα!
Διαβάστε επίσης: Θηρίο Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe με 880 άλογα
Για όσους θέλουν κάτι πιο ήπιο, η γερμανική εταιρία προσφέρει το ίδιο πακέτο χωρίς το μεγαλύτερο τούρμπο και την ισχύ στα 460 άλογα και την ροπή στα 560 Nm. Όχι ότι υστερεί ιδιαίτερα σε επιδόσεις, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούν 3,6 δλ. και η τελική φτάνει τα 318 χλμ./ώρα.