Στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, η Renault παρουσιάζει τα νέα υβριδικά της μοντέλα Clio E-TECH 140hp και Captur E-TECH Plug-in 160 hp. Σύντομα η υβριδική γκάμα θα διευθυνθεί με το Megane E-TECH Plug-in. Μέχρι το 2022, το Groupe Renault θα λανσάρει 8 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα και 12 υβριδικά και plug-in hybrid.
Δείτε ακόμη: Νέο Renault Megane 1.3 TCe με τιμή από 16.805 ευρώ
Οι κινητήρες Renault Ε-ΤECH hybrid και plug-in hybrid συνδυάζουν ένα νέo μοτέρ βενζίνης 1.6 λτ., δύο ηλεκτρικά μοτέρ –το ένα είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) και ένα καινοτόμο μικρό κιβώτιο ταχυτήτων. Το σύστημα διαθέτει και ανάκτηση ενέργειας πέδησης για να φορτίζει η μπαταρία και εν κινήσει. Όλα αυτά τα συστήματα προέρχονται από την εμπειρία της γαλλικής μάρκας στην Renault F1.
Το νέο Clio Ε-TECH περιλαμβάνει μια μπαταρία 1,2 kWh (230V), η οποία προσφέρει έως 80% μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στις αστικές μετακινήσεις. Οι 140 ίπποι χαρίζουν παράλληλα σβέλτες επιδόσεις, αφού στα 80-120 χλμ./ώρα επιταχύνει σε 6,9 δλ. Επίσης, στην ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να κινείται με 70-75 χλμ./ώρα, ενώ σε μεικτή διαδρομή εκπέμπει λιγότερο από 100 γρ./χλμ. CO2 (WLTP).
Δείτε ακόμη: Renault Megane R.S. Trophy πάει με τελικές (+video)
Εξωτερικά, το υβριδικό Clio διακρίνεται από το λογότυπο E-TECH στην πόρτα του χώρου αποσκευών και στις μεσαίες κολόνες και τις μπλε διακοσμητικές λωρίδες στο προαιρετικό πακέτο Hybrid Blue. Στο εσωτερικό, το Smart Cockpit διαθέτει 7 ιντσών TFT πίνακα οργάνων και 7 ιντσών οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Επιπλέον ενδείξεις στον πίνακα οργάνων υπάρχουν για τις λειτουργίες του υβριδικού συστήματος.
Το νέο Captur E-TECH Plug-in 160 hp εφοδιάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 9,8 kWh (400V). Αυτή του επιτρέπει να κινηθεί έως 65 χλμ. απόστασης με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια στην πόλη και έως 50 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μεικτή χρήση. Η κατανάλωση αναμένεται να είναι στα 1,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 32 γρ./χλμ. (WLTP).
Δείτε ακόμη: Σώζει ζωές το νέο Renault Clio (+video)
Το νέο Multi-Sense mode περιλαμβάνει και την επιλογή Pure. Στο Sport mode και εφόσον η μπαταρία έχει αρκετή ενέργεια, οι τρεις κινητήρες δουλεύουν. Έτσι προσφέρουν γρήγορη επιτάχυνση σε μια προσπέραση, για παράδειγμα. Στην επιλογή E-Save περιορίζεται η χρήση του ηλεκτροκινητήρα, προκειμένου να μην καταναλωθεί ενέργεια από τη μπαταρία, για να χρησιμοποιηθεί αλλού.
Εξωτερικά, τα λογότυπα E-Tech Plug-in Hybrid αποτελούν την ειδοποιό διαφορά, ενώ στη δεξιά πλευρά βρίσκεται η υποδοχή για την πρίζα φόρτισης. Στο εσωτερικό της υπάρχουν τρεις φωτεινές ενδείξεις: Μπλε (φόρτιση), πράσινη (φορτισμένο), πορτοκαλί (αναμονή) και κόκκινη (χωρίς φόρτιση).
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Renault Captur στην Ελλάδα
Στο εσωτερικό του, το Captur E-TECH Plug-in διαθέτει δύο μεγάλες οθόνες: Μία 10,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων και μία 9,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων Renault EASY LINK. Στον πίνακα οργάνων εμφανίζονται οι ενδείξεις φόρτισης της μπαταρίας και αλλάζει χρώμα ανάλογα τα προφίλ οδήγησης.