Ένα από τα πλέον αταίριαστα ζευγάρια για κόντρες, είναι το Jeep Wrangler και το Skoda Kodiaq RS. Όλοι θα περίμεναν άνετη επικράτηση του δεύτερου, όμως το «Τζιπ» έχει πολύ περισσότερο τσαγανό από όσο πιστεύει ο κόσμος.
Δείτε ακόμα: H μητέρα των μαχών: Suzuki Samurai vs «Σκαραβαίου» (+video)
Καταρχάς, διαθέτει έναν 2λιτρο τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 272 ίππους και 400 Nm ροπής. Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο φροντίζει για γρήγορες αλλαγές, όμως το βάρος των 1.960 κιλών και η αεροδυναμική «μαντρότοιχου» δυσχεραίνουν το έργο κινητήρα-μετάδοσης. Το αυτό και για τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, που δίνουν έμφαση στην κίνηση σε κακοτράχαλα εδάφη.
Στον αντίποδα, το κορυφαίο Kodiaq βρίσκεται 32 άλογα κάτω σε ιπποδύναμη, όμως ο 2λιτρος και διτούρμπινος TDI προσφέρει 100 Nm ροπής παραπάνω. Βάλτε στην εξίσωση τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων, το χαμηλότερο κατά 100 κιλά βάρος, το launch control και το γενικότερο στήσιμο της ανάρτησης, και έχετε το ακλόνητο φαβορί της αναμέτρησης με το αμερικανικό «εργαλείο». Ωστόσο…
Διαβάστε επίσης: Η Alfa Romeo Giulia QV σε παραλλαγή του The Fast and the Furious (+video)
Στα χέρια των ανθρώπων του carwow.com, το Wrangler στέλνει την ψυχή του Kodiaq «στην Κούλουρη» μέχρι να τελειώσει το 400άρι, στο οποίο το τσεχικό SUV τερματίζει πρώτο για μόλις 2 δέκατα (14,8 δλ. έναντι 15 δλ). Όχι μόνο αυτό, αλλά κατόπιν των σχετικών παρεμβάσεων στο αμάξωμα του Wrangler -επιλογή που προσφέρει το αμερικανικό 4×4- το βάρος σε αυτό μειώνεται, ενώ τοποθετώντας τα πάνελ στο πορτμπαγκάζ του Kodiag αυξάνεται η μάζα του δεύτερου. Βέβαια το αμάξωμα του Wrangler πρακτικά γίνεται κουφάρι, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική. Αυτή η κίνηση, όμως, είναι ικανή να αλλάξει τα κόζα υπέρ του Jeep, το οποίο τερματίζει σε 14,8 δλ. έναντι 14,9 του Skoda!