Η Audi ετοίμασε για την φετινή συνάντηση του Wörthersee (28-31 Μαΐου) το άκρως extreme A3 clubsport quattro concept, το οποίο βασίζεται στο S3 Sedan, αλλά φέρει πάρα πολλές αναβαθμίσεις και ίσως δείχνει πως θα είναι το RS 3. Ξεκινώντας από τον κινητήρα, το εν λόγω μικρομεσαίο μοντέλο εφοδιάζεται με το 5κύλινδρο TFSI μηχανικό σύνολο των 2.5 λίτρων του Audi RS Q3, ωστόσο η απόδοσή του (από τους 310 ίππους) στο πρωτότυπο A3 clubsport quattro φτάνει τους 525 ίππους και τα 600 Nm ροπής. Για την επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα. Μεταξύ των αναβαθμίσεων που φέρει το μοτέρ είναι η αύξηση της πίεσης του turbo στα έως 1.5 bar και το τροποποιημένο intercooler.
Παράλληλα το βάρος του έχει διατηρηθεί σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, στα 1.527 κιλά χάρη και στην χρήση ελαφριών υλικών, όπως είναι τα τμήματα από αλουμίνιο στην εμπρός ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον, το εμπρός καπό από ανθρακόνημα ενισχυμένο με πολυμερές (CFRP), τα κεραμικά δισκόφρενα κ.α.
Αλλαγές φέρουν με την σειρά τους οι ρυθμίσεις της ανάρτησης και του τιμονιού, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χιλιοστά, έχει αλλάξει η τελική σχέση μετάδοσης του επτατάχυτου S tronic και ο πολύδισκος συμπλέκτης για τον πίσω άξονα έχει ειδικά σχεδιαστεί για την υψηλή ροπή του κινητήρα. Επίσης, έχουν τοποθετηθεί ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 275/25.
Αρκετές είναι και οι αισθητικές αλλαγές τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του εντυπωσιακού Audi A3 clubsport quattro concept. Το δυναμικό του σχεδιασμό τονίζουν οι πιο μυώδεις προφυλακτήρες με τα αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα ενισχυμένο με πολυμερές, τα φουσκωμένα φτερά και οι μεγάλης διαμέτρου δύο οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων.
Περνώντας στο εσωτερικό, οι αλλαγές εστιάζονται στα αγωνιστικά καθίσματα με πλάτες από CFRP, οι επενδύσεις αλκαντάρα, το βουρτσισμένο αλουμίνιο, τα ανοξείδωτα πεντάλ, οι διακόπτες για την εκκίνηση και παύση λειτουργίας του κινητήρα στο τιμόνι, το shift light στο στροφόμετρο κ.α.