Η Kia ανανεώνει το μικρομεσαίο μοντέλο της cee’d σε εμφάνιση, τεχνολογία και κινητήρες, λανσάροντας το νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.0 T-GDI (Turbo Gasoline Direct Injection). Το ολοκαίνουργιο αυτό 3κύλινδρο μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος με 100 ίππους και 172 Nm ροπής ή με 120 ίππους και την ίδια ροπή από τις 1.500 – 4.000 σ.α.λ. Περαιτέρω τεχνικά στοιχεία και επιδόσεις δεν έχουν ανακοινωθεί, εκτός από το ότι θα εκπέμπουν χαμηλότερο CO2 από οποιοδήποτε άλλο κινητήρα βενζίνης στο Cee’d.
Αναβαθμισμένος είναι και ο ντίζελ 1.6 CRDi, ο οποίος αποδίδει στη βασική του έκδοση 110 ίππους, με εκπομπές CO2 στα 102 γρ./χλμ. ή 94 γρ./χλμ. με ISG (Idle Stop/Go). Επίσης, υπάρχει και η ισχυρότερη έκδοση με 136 ίππους (από 128 PS) και 285 Nm ροπής (από 265 Nm) στις 1.500 σ.α.λ. Αρχικός ντίζελ παραμένει ο 1.4 CRDi με 90 ίππους. Στους κινητήρες βενζίνης υπάρχουν οι επιλογές 1.6 GDI 128 PS και 1.4 MPI 100 PS.
Πρεμιέρα στο ανανεωμένο cee’d κάνει και το νέο διπλού συμπλέκτη επτατάχυτο κιβώτιο DCT (Double Clutch Transmition). Αυτό θα συνδυάζεται μόνο με το ντίζελ 1.6 CRDi κινητήρα των 136 ίππων, εκπέμποντας 109 γρ./χλμ. CO2, έναντι 145 γρ./χλμ. CO2 συγκριτικά με το προγενέστερο 6άρι αυτόματο.
Οι μηχανικοί της Kia έκαναν πολλές αλλαγές στις αναρτήσεις και στο πλαίσιο για βελτίωση της άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Το νέο σύστημα torque vectoring μειώνει τις τάσεις υποστροφής, ενώ η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού προσφέρει καλύτερη ακρίβεια γύρω από τη θέση της ευθείας. Επιπλέον, στα ντίζελ cee’d έχουν μειωθεί ο θόρυβος, δονήσεις και τραχύτητα μέσω πρόσθετων μονώσεων.
Τέλος, όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, το ανανεωμένο cee’d διακρίνεται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν νέες επενδύσεις και χρωματισμοί.