To Ioniq 5 N έκανε ντεμπούτο στα τέλη καλοκαιριού και μαζί, πάταγο με τις επιδόσεις, το θέαμα και την τεχνολογία που προσφέρει. Στα 610 άλογα (650 με overboost) και τις πολλές οδηγο-απολαυστικές τεχνολογίες που προσφέρει, αυτή που ξεχωρίζει περισσότερο είναι εκείνη που το κάνει να ακούγεται και να αισθάνεται σαν βενζινοκίνητο. Όχι μόνο αυτό, αλλά με δυνατότητα να προσφέρει στο αυτί ήχους 8.000 σ.α.λ.!
Το Ioniq 5 N μπορεί να είναι ηλεκτρικό, αλλά μπορεί να μιμηθεί τους ήχους των i30 N και Kona N μέσω του συστήματος Virtual Shift Mode. Όταν ο οδηγός τραβήξει ταυτόχρονα τα paddles πίσω από το τιμόνι, το Ioniq 5 N αποκτά βενζινοκίνητη διάθεση και παράγει τεχνητά ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης χάρη στο N Active Sound, αλλά και αλλαγών σχέσεων. Εικονικό αποτέλεσμα μεν, πολύ πιο ενθουσιώδες και συμμετοχικό από το να ακούς το μονότονο ήχο των ηλεκτροκινητήρων.To N e-shift προσομοιώνει τη λειτουργία του 8τάχυτου DCT, δίνοντας μικρά «κοψίματα» και «τινάγματα» στα εικονικά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας, το κόφτιασμα όταν δεν ανεβάζεις και τα σκασίματα της εξάτμισης σε κάθε αλλαγή, δημιουργώντας μια μοναδική για ηλεκτρικό αυτοκίνητο εμπειρία.
Το σύστημα N Drift Optimizer, από την άλλη, κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω, αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του e-LSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), προκειμένου να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος το Torque Kick Drift, που μιμείται την «κλωτσιά» στο συμπλέκτη (το συμπλεκτάρισμα, κοινώς) και βοηθά τόσο στο έναυσμα, όσο και τη διατήρηση του drift.
Με άλλα λόγια, ο οδηγός του ισχυρότερου κορεατικού αυτοκινήτου όλων των εποχών απολαμβάνει όλα τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης, χωρίς καμία παραχώρηση στο βενζινοκίνητο feeling. Μια εμπειρία που διανθίζεται από μελωδίες 8.000 σ.α.λ., όπου και επεμβαίνει ο vitrual κόφτης. Ο επικεφαλής εξέλιξης της Hyundai Europe, Tyrone Johnson (ο άνθρωπος πίσω από το Drift Mode του Ford Focus RS), μίλησε τόσο για το κανονικό στροφάρισμα των ηλεκτροκινητήρων, όσο και για αυτό που μεταφέρεται στην καμπίνα μέσω των ηχείων. Ο Johnson αναφέρει πως οι δυο ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται μέχρι τις 21.000 σ.α.λ., με το N Active Sound να έχει τη δυνατότητα προσομοίωσης ακόμα και αυτού του ήχου. Απλά, για ευνόητους λόγους, εφαρμόζεται το πολύ πιο νορμάλ μοτίβο των 8.000 σ.α.λ.
«Θα μπορούσαμε να κάνουμε το Ioniq 5 N να ακούγεται σαν V10 Formula 1 ή, σε λιγότερο ακραίες εφαρμογές, σαν να στροφάρει στις 10.000 σ.α.λ. Πόσο πειστικό θα ακουγόταν, όμως, κάτι τέτοιο; Οι 8.000 σ.α.λ. είναι πολύ πιο ταιριαστό στον χαρακτήρα του μοντέλου και πιστευτό σαν ήχος όριο περιστροφής». Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, ο 2.0 T-GDI των i30/Kona N (που αποτελεί και την πηγή έμπνευσης) φτάνει μέχρι τις 6.700 σ.α.λ.