«Στημένη» Lancia Delta Integrale για φίλημα

Στο άκουσμα του ονόματος Lancia, ένα μοντέλο έρχεται αμέσως στο νου, όλων των «βενζινοαίματων». H Delta Integrale, ανεξαρτήτως έκδοσης, ισχύος, χρονολογίας και λοιπών στοιχείων. Η φουσκωμένη σιλουέτα, τα χαρακτηριστικά διπλά φανάρια, η σχεδόν κάθετη αεροτομή και οι 15άρες της Speedline είναι χαραγμένα στο μυαλό, ενώ η αγάπη για την Ιταλίδα αναζωπυρώνεται κάθε φορά που εμφανίζεται ένα άριστα διατηρημένο μοντέλο προς πώληση – κι ας μην είναι εντελώς εργοστασιακό.

Η εικονιζόμενη, κατακόκκινη και απαστράπτουσα Evoluzione που βλέπουμε μας έρχεται από το 1992 και έχει 101.000 χλμ. στο οδόμετρο. Η πορεία της στα χρόνια έχει μπόλικο ενδιαφέρον, καθώς η πρώτη της ταξινόμηση έγινε στην Ιαπωνία. Δεν έμεινε πολύ εκεί, καθώς λίγα χρόνια αργότερα εισήχθη στην Αμερική και μάλιστα ο τελευταίος ιδιοκτήτης είναι μεγάλο «κεφάλι» της Stellantis. Ο Ralph Gilles διατελεί ως επικεφαλής σχεδίασης ολόκληρου του ομίλου, αλλά είναι ευρύτερα γνωστός για την αγάπη του στα κλασικά αυτοκίνητα και, δη, τα ιταλικά. Συγκεκριμένα, και για την αγάπη του στο να τα βελτιώνει.

Η Delta Integrale Evo εμφανίζεται αναβαθμισμένη σε πολλούς τομείς, περιλαμβανομένης της ανάρτησης (ρυθμιζόμενη aftermarket), των ελαστικών (ημισλίκ Kumho Ecsta V720) και του κινητήρα, όπου συναντάμε νέο ιμάντα χρονισμού, αλλαγμένη κεφαλή, εκκεντροφόρους Colombo & Bariana, εντατήρες ARP, εγκέφαλο Eprom Fast Road και πολλαπλή εξαγωγής Walkers Garage. Κανονικά ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο αποδίδει 210 ίππους και 300 Nm ροπής, ωστόσο εδώ σίγουρα η ισχύς βρίσκεται αρκετά παραπάνω. Κατά συνέπεια περιμένουμε ανάλογα καλύτερες επιδόσεις από το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα των 5,7 δλ. και την τελική των 220 χλμ./ώρα.

Με δυο μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η ανώτερη τιμή για τη λαμπερή Ιταλίδα τοποθετείται στο απολύτως λογικό ποσό των 42.000 δολαρίων (38.385 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store