Το Santa Cruz έχει εξελιχθεί σε τεράστια εμπορική επιτυχία για τη Hyundai, ιδίως στην αγορά της Αμερικής. Προκειμένου να διατηρηθεί η ζέση του αγοραστικού κοινού, το κορεατικό pick up ανανεώθηκε και απέκτησε πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση, μαζί με περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό.
Η σχεδίαση χαρακτηρίζεται από τις ευθείες γραμμές και τα μεγαλύτερα «κυβάκια» στη μάσκα, καθώς επίσης και από το κάθετο τελείωμα των LED σε αυτή (αντί του διαγώνιου μέχρι σήμερα). Οι αλλαγές κάνουν το εμπρός μέρος του Santa Cruz να φαίνεται πιο κάθετο, σαν σε παραδοσιακό μοντέλο της κατηγορίας, αναβαθμίζοντας την σκληράδα που αποπνέει. Ειδικά στην έκδοση XRT, που η μάσκα και το σήμα είναι κατάμαυρα, οι σχεδιαστές της Hyundai χτυπάνε «διάνα». Τα πιο έντονα πλαϊνά προστατευτικά τονίζουν εξίσου το look, όπως και οι νέες 18άρες ζάντες που περιβάλλονται από μεικτά ελαστικά διάστασης 245/60 (19άρες στις άλλες εκδόσεις).
Στο εσωτερικό συναντάμε ακόμα μεγαλύτερες αλλαγές, καθώς το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί προκειμένου να φιλοξενεί την ενιαία διάταξη των δυο οθονών (12,3 ίντσες έκαστη). Νέο είναι και το τιμόνι, όπως και οι αεραγωγοί στο μέσο του ταμπλό που το διασχίζουν από άκρη σε άκρη. Ιδιαίτερα προσεγμένη και η εργονομία, με κανονικά κουμπιά να προσφέρουν έλεγχο σε σημαντικές λειτουργίες (ηχοσύστημα, κλιματισμό κλπ), αλλά και η χρηστικότητα, όπως φανερώνει το μεγάλο υποβραχιόνιο και ο χώρος που κρύβει από κάτω.
Μηχανικά η κατάσταση βαίνει αμετάβλητη. Δυο κινητήρες συνεχίζουν να τροφοδοτούν τη γκάμα, η οποία απαρτίζεται από τον τετρακύλινδρο 2.5άρη σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη μορφή. Στην πρώτη περίπτωση παράγει 195 ίππους και 244 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Ο 2.5 T-GDI φτάνει στα 285 άλογα και τα 421 Nm, μοιράζοντας την ισχύ μεταξύ των τεσσάρων τροχών μέσω του συστήματος HTRAC (8άρι διπλού συμπλέκτη εδώ). Το κορυφαίο Santa Cruz θέλει μόλις 6,0 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 214 χλμ./ώρα τελικής, ενώ αρκετά γρήγορο είναι και το ατμοσφαιρικό (9,1 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, 180 χλμ./ώρα με κόφτη).