Στον αστερισμό των Alfetta κινείται τις τελευταίες μέρες η Alfa Romeo, με τις ειδήσεις για επιστροφή θρυλικών μοντέλων να δίνουν και να παίρνουν. Μια νέα ήρθε μόλις χθες, πάντα δια χειλών Jean-Philippe Imparato, και αφορά το ενδεχόμενο comeback της Alfetta GTV!
Ο CEO της Alfa μίλησε σε ιταλικά μέσα και, μέσες-άκρες, μάς προετοίμασε για τον ερχομό ενός νέου μικρομεσαίου χάτσμπακ: «Το C-segment (σ.σ. μικρομεσαία) για την Alfa Romeo δεν θα είναι μόνο ηTonale. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε, είναι μια νέα Alfetta». Μικρομεσαίες Alfetta ήταν οι τρίπορτες GT και GTV, που πλαισίωναν την τετράθυρη στα 15 χρόνια κυκλοφορίας της Type 116 (1972-1987), οπότε λογικά ο Imparato σε ένα τέτοιο σενάριο αναφέρεται. Τώρα αν το μοντέλο θα είναι επίσης τρίθυρο, στα πρότυπα της MiTo, ή κλασικά πεντάθυρο χάτσμπακ (εν είδει μιας νέας Giulietta, πιθανόν) δεν γνωστοποιείται.
Αυτό που ξεκαθάρισε ο Imparato είναι πως η σχεδίαση του αυτοκινήτου «θα είναι πολύ ωραία». Κρίνοντας από το οργανόγραμμα των Ιταλών, μάλλον προκρίνεται η εκδοχή του τρίθυρου μοντέλου. Η Giulietta καταργήθηκε το 2021, για να δώσει τη θέση της σε ένα B-SUV (τη γνωστή Brennero). H ΜiTo σταμάτησε τρία χρόνια νωρίτερα, δίχως να υπάρχει πλάνο αντικατάστασης ή διαδοχής. Τα σχέδια του Imparato για τη νέα Alfetta GTV παραμένουν εσώκλειστα, αλλά από τη στιγμή που θα υπάρχει η Brennero στο B-segment και η Tonale κάνει θραύση στα C-SUVs, έχει λογική η τοποθέτηση ενός χάτσμπακ κάπου ανάμεσά τους, με πιο σπορ χαρακτήρα. Το μόνο σίγουρο, είναι πως θα κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες.
Η πλατφόρμα STLA θα μοιράζεται την πλατφόρμα με τη νέα, και επίσης αμιγώς ηλεκτρική, Lancia Delta, που θα λανσαριστεί το 2028. Οπότε κάπου προς τα εκεί θα πρέπει να περιμένουμε και τη νέα Alfetta GTV.