Ακόμα πιο κοντά στην παραγωγή το πρώτο Sony-Honda

Πριν 4 χρόνια έκανε πρεμιέρα το Vision-S. Ένα πρωτότυπο που προετοίμαζε το έδαφος, για το πρώτο αυτοκίνητο της Sony. Ο καιρός πέρασε, το απολύτως λειτουργικό concept car συνέχισε να εξελίσσεται, οι Ιάπωνες δεν έβαλαν σε καμιά στιγμή στην άκρη το project, σύναψαν συνεργασία με τη Honda και πλέον είναι πιο κοντά στην παραγωγή από κάθε άλλη φορά.

Στα μέσα του προηγούμενου έτους οι δυο κολοσσοί ανακοίνωσαν τη δημιουργία μιας νέας μάρκας, ονόματι Afeela (σαν να λέμε «i feel ya/σε νιώθω») , προκειμένου να λανσάρουν εμπορικά το πρώτο προϊόν της Sony Honda Mobility. Τότε είχαμε την πρώτη οπτική σε έκδοση παραγωγής του Vision-S, πάντα με τη μορφή πρωτοτύπου. Πριν λίγες μέρες ήρθε η επικαιροποίηση από τους Ιάπωνες, παρουσιάζοντας στην τεχνολογική έκθεση CES τη βελτιωμένη εκδοχή του -προς το παρόν αβάπτιστου- Afeela. Ένα αυτοκίνητο που, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του, παραπέμπει σε διαστημόπλοιο μέσω των ενιαίων φαναριών εμπρός-πίσω. Από πλευράς διαστάσεων, το φουτουριστικό σεντάν (ή liftback) φτάνει στα 4.915 χλστ. μήκους1.900 χλστ. πλάτους1.460 χλστ. ύψους και 3.000 χλστ. μεταξονίου, όντας λίγο μικρότερο από τη Mercedes EQE των 4.994 χλστ. μήκους και 3.119 χλστ. μεταξονίου.

Δεδομένης της παρουσίας της Sony, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι το εσωτερικό θα είναι υψηλής τεχνολογίας και θα διαθέτει μεγάλη οθόνη που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό , λειτουργώντας και ως πλαϊνοί καθρέπτες μέσω των καμερών (προαιρετικά, κανονικοί καθρέπτες στάνταρ). Συνολικά υπάρχουν 45, συνεργαζόμενες με επικουρικά συστήματα και καθιστώντας το Afeela ως αυτόνομο όχημα Επιπέδου 3. Το μινιμαλιστικό ταμπλό χαρακτηρίζεται από την απουσία διακοπτών, οι οποίοι έχουν μετακομίσει στο αεροπορικού τύπου τιμόνι (που θυμίζει το Yoke των Tesla), την ώρα που οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν το δικό τους infotainment μέσω των οθονών στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή, τέλος, προσφέρει άπλετο φως στην καμπίνα.

Την κίνηση του Afeela αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός-ένας πίσω), συνολικής απόδοσης 489 ίππων. Μια μπαταρία 91 kWh φροντίζει για την τροφοδοσία τους, δίχως να αναφέρεται κάποιο στοιχείο αυτονομίας ή χρόνου φόρτισης. Πληροφορίες δεν ανακοινώνονται ούτε σχετικά με ημερομηνία παρουσίασης, όμως βλέποντας το αυτοκίνητο σχεδόν έτοιμο για παραγωγή μπορούμε να υποθέσουμε πως εντός του 2024, θα έχουμε στις αντιπροσωπείες τον τετράτροχο αδελφό του Playstation.

Get it on Google Play Download on the App Store