Καινούργιο Golf είδαμε, καινούργιο Golf GTE και GTI επίσης. Τι έλειπε από την πρεμιέρα του MK8.5; Η κορωνίδα της γκάμας. Η VW, ωστόσο, δεν ξέχασε το Golf R. Απλά το αφήνει για πιο μετά, προκειμένου να δημιουργήσει το απαραίτητο εφέ προσμονής.
Η κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Golf είναι έτοιμη να πάρει θέση στις αντιπροσωπείες, άλλο που ακόμα φοράει καμουφλάζ. Οι φωτογραφίες από τις χιονισμένες βόλτες του γερμανικού mega hatch φανερώνουν πως οι αλλαγές δεν πρόκειται να επεκταθούν πέρα από το επιδερμικό επίπεδο, με τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω να συνιστούν τις εστίες διαφοροποίησης. Ελαφρώς ανασχεδιασμένος και πιο επιθετικός ο εμπρός προφυλακτήρας, με τη γενικότερη εικόνα να μένει στο μεγαλύτερο βαθμό απαράλλαχτη συγκριτικά με το απερχόμενο R. Ακόμα και το σχέδιο των 19άρων ζαντών είναι κοινό, ενώ ελάχιστες διαφορές θα πρέπει να περιμένουμε στον πίσω προφυλακτήρα.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε φώτο προς το παρόν, αλλά όπως στα υπόλοιπα Golf έτσι και στο R εδώ είναι που υπάρχουν οι μεγαλύτερες αλλαγές. Θα πρέπει να περιμένουμε κανονικά κουμπιά στο τιμόνι, τις μεγάλες οθόνες των 12,9 ιντσών σε ψηφιακό πίνακα οργάνων και ταμπλό, μαζί φυσικά με γενναίες δόσεις alcantara, μπλε λεπτομερειών και τα μπάκετ της Recaro.
Ελάχιστες έως καμία διαφορά δεν περιμένουμε στα μηχανικά μέρη. Πρωταγωνιστές το σύστημα τετρακίνησης 4Motion με Drift Mode και ο 2.0λιτρος TSI, ο οποίος σήμερα παράγει 320 ίππους (333 στο επετειακό 20 Years) και 420 Nm ροπής. Η άνοδος του GTI στα 265 άλογα (από 245) λογικά θα σημάνει τη μονιμοποίηση της απόδοσης στα 333 άτια για όλες τις εκδόσεις, δίχως να αποκλείεται υψηλότερο νούμερο (στους 340 ίππους, ας πούμε). Οι επιδόσεις αναμένονται πάνω-κάτω στην ίδια κλίμακα, ήτοι 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6-4,7 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 ή 270 χλμ./ώρα (οι καλύτεροι αριθμοί αφορούν το 20 Years).