Νέο κορυφαίο Kia EV9 GT με 515 ίππους

Λίγες μέρες μετά το ντεμπούτο του ανανεωμένου και πολύ πιο δυνατού EV6 GT, η Kia παρουσίασε και την πολυαναμενόμενη κορυφαία έκδοση του EV9. Τα τελευταία δυο χρόνια ακούγαμε διαρκώς για το EV9 GT, με την ώρα της πρεμιέρας να είναι τώρα.

Το πανίσχυρο ηλεκτρικό SUV έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι του Λος Άντζελες, αλλά διαφορές στην εμφάνιση με το ευρωπαϊκό δεν θα έχει. Μεγάλες διαφορές επίσης δεν εμφανίζει συγκριτικά με το GT Line, αλλά το παράστημα του GT είναι διακριτά πιο δυναμικό. Ο νέος προφυλακτήρας μπροστά και οι 21άρες ζάντες, που κρύβουν πίσω τους μεγάλες δισκόπλακες και λαχανί δαγκάνες, είναι το πρώτο που παρατηρείς – μαζί φυσικά με την ανασχεδιασμένη μάσκα, που φιλοξενεί περίτεχνα LED δίπλα από τα κανονικά φώτα ημέρας. Ελαφρώς διαφορετικός και ο πίσω προφυλακτήρας, ενώ η αεροτομή παρουσιάζεται σημαντικά μεγαλύτερη από εκείνη του GT Line.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δερμάτινες επενδύσεις και το λαχανί χρώμα, το οποίο «βγάζει μάτι» με το κουμπί στα αριστερά του τιμονιού που θέτει τα ηλεκτρονικά σε full attack πρόγραμμα. Παράλληλα, οι ανέσεις αφορούν μέχρι 6 επιβάτες στις 3 σειρές καθισμάτων, με τους 4 εξ αυτών (οδηγός-συνοδηγός και μεσαίοι) να απολαμβάνουν μπάκετ.

Στα μηχανικά μέρη αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες (κλασικά, ένας εμπρός-ένας πίσω), συνολικής απόδοσης 515 ίππων (505 το αμερικανικό). Ροπή δεν αναφέρουν ακόμα οι Κορεάτες, αλλά δίνουν έναν χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 4,6 δλ. Το EV9 GT ενσωματώνει και το σύστημα προσομοίωσης αλλαγής ταχυτήτων του Ioniq 5 N (που διαθέτει πλέον και το EV6 GT), αλλά και την παραγωγή βενζινοκίνητων ήχων του Hyundai. Η παροχή ενέργειας είναι δουλειά μιας μπαταρίας 99,8 kWh, που προσφέρει πάνω από 450 χλμ. αυτονομίας. Η αρχιτεκτονική των 800 Volt δίνει τη δυνατότητα για φόρτιση 10-80% σε 24 λεπτά, με την προϋπόθεση σύνδεσης σε ταχυφορτιστή. Επί των δυναμικών χαρακτηριστικών συναντούμε τόσο ενεργά αμορτισέρ, όσο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό πίσω.

Get it on Google Play Download on the App Store