Νέο Genesis G80 με έως 380 πισωκίνητα άλογα

Η Genesis ανανεώνει αισθητικά και τεχνολογικά το μεγαλομεσαίο της σεντάν, τονώνοντας την ήδη δυναμική του εμφάνιση και εμπλουτίζοντας το εσωτερικό με επιπλέον ψηφιακότητα, όπως υποδηλώνει η ύπαρξης μια χορταστικής νέας 27άρας οθόνης.

Στο εξωτερικό κομμάτι εξακολουθεί να δεσπόζει η τεχνοτροπία «Athletic Elegance» και τα τετραπλά φωτιστικά σώματα (Quad Lamps) εμπρός-πίσω, με τις αλλαγές να περιορίζονται στους νέους προφυλακτήρες (ειδικά τον μπροστινό), την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα (όπου ξεχωρίζει το Brooklyn Brown των φώτο) και τις ανασχεδιασμένες 20άρες ζάντες, οι οποίες -σύμφωνα με τους Κορεάτες- εμπνέονται από τους έλικες των αεροπορικών κινητήρων. Το G80 Sport (το κόκκινο στη γκαλερί) έχει ακόμα πιο επιθετικό προφυλακτήρα με αιχμηρές εισαγωγές, διαφορετικές ζάντες και διπλές απολήξεις για την εξάτμιση.

Εντός της καμπίνας τώρα, είτε μιλάμε για το απλό είτε για το Sport, το νέο G80 κεντρίζει πάσα βλέμμα με τη νέα OLED οθόνη αφής των 27 ιντσών, που καταλαμβάνει το πάνω μέρος του ταμπλό και αντικαθιστά τις προηγούμενες οθόνες για ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) και σύστημα πολυμέσων (14,5 ίντσες). Αλλαγή που επέβαλε ανασχεδιασμό στο ταμπλό, με τους σχεδιαστές να βάζουν τις πινελιές τους και στην κεντρική κονσόλα όπου αναβαθμίζει την εικόνα ο επιλογέας «Crystal Sphere», που πρωτοείδαμε στο GV60.

Το G80 Sport διαθέτει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και πιο σφιχτό setup στα αμορτισέρ, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά. Ενεργό ρόλο στο στρίψιμο του αυτοκινήτου έχουν οι πίσω τροχοί, αλλά όχι μόνο του γκαζιού. Μέχρι τα 60 χλμ./ώρα ο πίσω άξονας στρίβει στην αντίθετη πορεία από τον εμπρός, αξιοποιώντας το σύστημα τετραδιεύθυνσης και βελτιώνοντας την ευελιξία. Από εκεί και πάνω ακολουθεί το τιμόνι, ενισχύοντας τη σταθερότητα.

Στους κινητήρες δεν υπάρχουν αλλαγές, πέραν της κατάργησης του 2.2 ντίζελ των 210 ίππων και 441 Nm ροπής. Στη συνέχεια συναντάμε τον 2.5άρη τετρακύλινδρο τούρμπο T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 421 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ., ενώ την κορυφή καταλαμβάνει ο 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων επίσης στις 5.800 σ.α.λ. και 530 Nm στις 1.300-4.500 σ.α.λ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση πίσω, με την τετρακίνηση να διατίθεται προαιρετικά.

Get it on Google Play Download on the App Store