Πέρασαν 75 ολόκληρα χρόνια για να παρουσιάσει η Ferrari το πρώτο 4θυρο και 4θέσιο (όχι 2+2) μοντέλο της, την εξωτική Purosangue, η οποία συνδυάζει καταιγιστικές επιδόσεις, με αυξημένες ανέσεις και υπέρτατη πολυτέλεια.
Το καλλίγραμμο και γεμάτο πτυχώσεις, νεύρα και καμπύλες αλουμινένιο αμάξωμά της, μετρά 4.973 χλστ. μήκος, 2.028 χλστ. πλάτος, 1.589 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 3.018 χλστ. (!). Ζυγίζει 2.033 κιλά και η κατανομή βάρους είναι 49% μπροστά και 51% πίσω, ενώ τη δίψα το κινητήρα για καύσιμο καλύπτει το μεγάλο ρεζερβουάρ των 100 λίτρων!
Μοναδικά χαρακτηριστικά συναντώνται και στην καμπίνα της Ferrari Purosangue. Όταν ανοίγουν και οι τέσσερις πόρτες (οι πίσω με αντίθετη φορά) αποκαλύπτεται μια γενναιόδωρη καμπίνα σε χώρους, γεγονός που συμβάλλει με τη σειρά του και το πολύ μακρύ μεταξόνιο, συν το αρκετό ωφέλιμο ύψος. Στο «διπλό» ταμπλό με τις δύο χαρακτηριστικές έντονες καμπύλες τα βλέμματα τραβά και η οθόνη των 10,25 ιντσών που βρίσκεται από την πλευρά του συνοδηγού, μακριά θα λέγαμε από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Άλλωστε αυτός θα είναι επικεντρωμένος στο τιμόνι και στις ενδείξεις που αναγράφονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Τα τέσσερα ανεξάρτητα τύπου μπακετ καθίσματα είναι ανεξάρτητα και πλήρως ρυθμιζόμενα, προκειμένου όλοι επιβάτες να απολαμβάνουν τις ανέσεις του οδηγού.
Κάτω από το μακρύ και αιχμηρό εμπρός καπό της Ferrari Purosangue φιλοξενείται ένα ατμοσφαιρικό V12 μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 6.496 κ.εκ., απόδοσης 725 ίππων και 716 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων, που είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα για καλύτερο «ζύγισμα» του αυτοκινήτου. Οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα ταχύτατες, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 310 χλμ./ώρα. Κατανάλωση και εκπομπές C02 δεν ανακοινώθηκαν ακόμα, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι τα νούμερα θα είναι υψηλά.
Η Purosangue πατάει σε ζάντες διαμέτρου 22 ιντσών μπροστά συνδυασμένες με ελαστικά 255/35, ενώ πίσω είναι 23 ιντσών με λάστιχα 315/30. Για την πέδηση φροντίζουν οι μεγάλοι δίσκοι διαστάσεων 398×38 χλστ. μπροστά και 380×34 χλστ. πίσω. Για καλύτερο στρίψιμο φροντίζει το ανεξάρτητο σύστημα διεύθυνσης και στους τέσσερις τροχούς, μαζί με το ενεργό σύστημα ανάρτησης Chassis Dynamic Sensor (6w-CDS) της 296 GTB.