Δεν είναι όλα ρόδινα στην παραγωγή της VW, όπως φανερώνει η είδηση για ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων. Και μάλιστα, είδηση που για πρώτη αφορά μονάδες στη Γερμανία!
Σύμφωνα με το βρετανικό Autocar, ο κολοσσός από το Βόλφσμπουργκ αναζητά υποψήφιους για λουκέτο ώστε να περιορίσει τα κόστη. Δυο εκ των βασικότερων είναι οι εγκαταστάσεις στη Δρέσδη και το Όσναμπρυκ, όπου συναρμολογούνται τα ID.3 και οι Porsche 718 Boxster/Cayman με το T-Roc Cabriolet αντίστοιχα. Το Όσναμπρυκ είναι το πιο επίφοβο εργοστάσιο, καθώς οι δυο Porsche σύντομα θα καταργηθούν και το T-Roc Cabriolet, όσο κι αν εντυπωσιάζει με τις πωλήσεις στην κατηγορία του, δεν παύει να είναι ένα μοντέλο 12.000 μονάδων ετησίως (6.110 πούλησε στο πρώτο εξάμηνο του έτους). Η Δρέσδη, αντίθετα, δεν έχει πρόβλημα με τη μακροημέρευση των μοντέλων που στεγάζει, αλλά τα έχει βρει σκούρα με τις πωλήσεις.
Το ID.3 έχει «κάτσει» εμπορικά, οπότε η VW έχει αρχίσει να σκέφτεται τη λήψη δραστικών μέτρων. Το είπε και ο CEO της πρόσφατα, εξάλλου: «Η κατάσταση είναι εξαιρετικά τεταμένη και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τις κλασικές περικοπές κόστους», δήλωσε ο Thomas Schafer σε γερμανικά Μέσα πριν λίγες μέρες. Το πρόβλημα, βέβαια, δεν εντοπίζεται μόνο στο ID.3, αλλά γενικότερα στην αγορά των ηλεκτρικών. Είναι χαρακτηριστικό πως στην Ευρώπη, για το διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, η ζήτηση των EV έπεσε κατά 15,2% ενώ στις Η.Π.Α. κατά 15,4%. Άρα συνολικά, σε δυο από τις μεγαλύτερες αγορές του πλανήτη, ο αντίκτυπος στην κάμψη των ηλεκτρικών ξεπερνά το 30%.