To VW T-Roc γενικότερα λατρεύεται από το αγοραστικό κοινό, όμως αυτό που έχει καταφέρει η Cabriolet εκδοχή του ίσως και να ξεπερνά τα επιτεύγματα του κανονικού, καθώς συνεχίζει να κυριαρχεί πανευρωπαϊκά στις πωλήσεις των κάμπριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Dataforce/Automotive News, το T-Roc Cabriolet κατέκτησε την κορυφή στην κατηγορία κουπέ/κάμπριο για δεύτερη συνεχή χρονιά, στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, με σχεδόν τις διπλές ταξινομήσεις από το MX-5. Στους δρόμους της Ευρώπης, κατά το πρώτο 6μηνο του 2024, ταξινομήθηκαν 6.110 T-Roc Cabriolet (-22,7%) ξεπερνώντας κατά 2.565 μονάδες το Miata (3.545 μονάδες, -15,0%). Πολύ σημαντικότερη η βελτίωση στον τρίτο της κατηγορίας, που ήταν η Alpine A110 με +47,6% και 2.563 ταξινομήσεις, αφήνοντας πίσω της τόσο τη Ford Mustang (1.323 μονάδες, -26,6%), όσο και το Toyota GR86 (1.129 μονάδες, +36,4%).
Ένα GR86 που «εξαφάνισε» το αδελφό Subaru BRZ, πετυχαίνοντας πάνω από τις τριπλές πωλήσεις (345 κομμάτια, +55,4%). Το κουπέ των «Πλειάδων» λίγο έλειψε να δει την πλάτη της Chevrolet Corvette, παρότι εκείνη κατέγραψε πτώση 45,7% (319 μονάδες), ενώ αρκετά κοντά του έφτασε και η Toyota Supra, επίσης παρά τη μεγάλη μείωση στη ζήτηση (-45,1%, 319 μονάδες). Αντίθετα, τη μεγαλύτερη αύξηση στα κουπέ-κάμπριο κατέγραψε μια άλλη Chevrolet, η Camaro, στο κύκνειο άσμα της επί Γηραιάς Ηπείρου (+126,7%, αλλά μόλις 34 κομμάτια).
Ακόμα και τα premium κάμπριο να βάλουμε στην εξίσωση, το T-Roc Cabriolet μένει πίσω σε αριθμούς μόνο από τα ανοιχτά Mini One/Cooper (11.140 μονάδες, -11,6%). Ούτε η Porsche 911 (5.784 μονάδες, +5,1%), ούτε η BMW Σειρά 4 (4,714 μονάδες, -21,7%), ούτε η BMW Z4 (3.403 αντίτυπα, -13,7%), ούτε η Porsche Boxster (3.303 κομμάτια, +94,5%) μπόρεσαν να το προβληματίσουν.