Οι ανακλήσεις κοντεύουν να γίνουν συνώνυμο των Tesla, κυρίως λόγω του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Autopilot. Τα αμερικανικά ηλεκτρικά, ωστόσο, μαστίζονται από κάθε λογής προβλήματα, που «μυρίζουν» ανάκληση. Ένα τέτοιο, αρκετά ιδιόρρυθμο είναι η αλήθεια, οδηγεί σε νέες περιπέτειες κοντά στα 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αμερική.
Ο καινούργιος λόγος που Model Y, Model 3, Model X και Model S (το Cybertruck τη γλίτωσε, προς το παρόν) υπάγονται σε πρόγραμμα ανάκλησης, αφορά την ένδειξη στον ψηφιακό πίνακα οργάνων για ανοιχτό καπό. Ο -κινεζικής προέλευσης, τονίζουν οι Αμερικανοί- μηχανισμός ασφάλισης του καπό (του εμπρός πορτμπαγκάζ, δηλαδή, ήτοι frunk) ενδέχεται να μη δώσει σήμα στα ηλεκτρονικά, σε περίπτωση που δεν «πιάσει», με αποτέλεσμα να ελλοχεύει ο κίνδυνος ανοίγματος του πάνελ δίχως να το ξέρει ο οδηγός. Το πρόβλημα είναι καθαρά ηλεκτρονικής φύσης, οπότε θα λυθεί με μια απλή αναβάθμιση λογισμικού. Κάτι που σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων οχημάτων δεν χρειάζεται καν να πάνε στο συνεργείο, καθώς μπορούν να κατεβάσουν το update απευθείας στο αυτοκίνητο (τα καλά των over-the-air ενημερώσεων).
Συνολικά 1.849.638 μονάδες επηρεάζονται, με χρονολογία από το 2013 ως φέτος. Συγκεκριμένα, Model 3 από το 2017 μέχρι το 2024, Model Y του 2020-2024, Model S από το 2013 ως το 2024 και Model X του 2016-2024. Κανένα περιστατικό με «αναρχοαυτόνομο» frunk δεν έχει παρατηρηθεί, αλλά η Tesla προσέχει για να έχει.