Ουδέν αυτοκίνητο κρυπτόν υπό τον ήλιο των ανακλήσεων. Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε η Lamborghini Urus, η οποία καλείται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για το φόβο των «ιπτάμενων» καλυμμάτων κινητήρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) και έρευνα που διεξήγαγε η Lamborghini, η ασφάλεια που «πιάνει» το καπό στη μετώπη όταν αυτό κλείνει επιτρέπει περισσότερες ταλαντώσεις από το κανονικό. Το καπό «παίζει» δηλαδή, ιδίως σε ταχύτητες 150 χλμ./ώρα και πάνω. Λόγω των συγκεκριμένων ταλαντώσεων, δημιουργείται κενό μεταξύ καπό και προφυλακτήρα. Ένα κενό που αφήνει τον περνά να περνάει εσωτερικά του καπό, ανασηκώνοντας το. Αυτή η υπέρμετρη εισερχόμενη ροή αέρα δύναται να επιβαρύνει δομικά το μεντεσέ, λόγω των φορτίων που αναπτύσσονται κατά την άνωση του πάνελ, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος κατάρρευσης. Αν αυτό συμβεί (αν σπάσει, δηλαδή), ειδικά σε τέτοιες ταχύτητες, καταλαβαίνουμε εύκολα τί καταστροφή μπορεί να ακολουθήσει.
Το σφάλμα εντοπίζεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα από τον προμηθευτή, οδηγώντας στην ανάκληση 2.133 Urus S και Performante χρονολογίας 2023-2024. Μέχρι στιγμής -και ευτυχώς- δεν έχει αναφερθεί κάποιο περιστατικό (πέρα από δυο επισκευές στην Ευρώπη, αλλά λόγω ανόμοιων αρμών, όχι ακούσιο άνοιγμα ή αποκόλληση καπό), ενώ η Lamborghini υποστηρίζει πως μόλις το 2% των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων μπορεί να έχουν τη συγκεκριμένη αστοχία. Σε SUV 666 ίππων, που μπορούν να ξεπεράσουν τα 300 χλμ./ώρα τελικής όμως, δεν αφήνεις ούτε απειροελάχιστο περιθώριο για αστοχίες.