Ηφαίστειο το νέο Genesis GV60 Magma (+video)

  • genesis gv60 magma 07
  • img_0245-1-2048×1152
  • img_0246-2048×1152
  • img_0244-2048×1152
  • genesis gv60 magma 06
  • gv60_magma_pr_02_c04-copy-2048×1152
  • gv60_magma_pr_01_c04-2048×1365
  • genesis gv60 magma 05
  • genesis gv60 magma
  • genesis gv60 magma 04
  • genesis gv60 magma 02
  • genesis gv60 magma 03
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-07.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/img_0245-1-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/img_0246-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/img_0244-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-06.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/gv60_magma_pr_02_c04-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/gv60_magma_pr_01_c04-2048x1365-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-05.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-04.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-02.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/genesis-gv60-magma-03.jpg

Η Genesis παρουσιάζει το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στα έως τώρα χρονικά της, στο χρώμα της λάβας και με το ανάλογο όνομα. Το GV60 Magma έρχεται ουσιαστικά να προϋπαντήσει τους Κορεάτες για το επόμενο Le Mans, βάζοντας φωτιά σε άσφαλτο και χρονόμετρα με τα 650 άλογα, την τεχνολογία και φυσικά, τις επιδόσεις του.

Εμφανισιακά, το κορυφαίο GV60 -και Genesis γενικότερα, από πλευράς δύναμης και αριθμών- βλέπουμε ότι «βγάζει μάτι». Το φλογερό Magma Orange χρώμα δένει εντυπωσιακά με τους επιθετικούς προφυλακτήρες, το αεροδυναμικό πακέτο, τις προσθήκες στα φτερά, τη χαμηλωμένη κατά 30 χλστ. ανάρτηση και τις μαύρες σφυρήλατες ζάντες των 21 ιντσών. Η αεροτομή δεν βρίσκεται εκεί για το θεαθήναι, καθώς παράγει σεβαστά ποσά κάθετης δύναμης (δεν ανακοινώνουν στοιχεία οι μηχανικοί της Genesis) σε συνέργεια με το διαχύτη, ώστε το GV60 Magma να μην προβληματίζεται ούτε σε συνθήκες πίστας. Διόλου τυχαίο το ντεμπούτο στο Paul Ricard εξάλλου.

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα, οι επενδύσεις των θυρών και η κεντρική κονσόλα ντύνονται με microsuede. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πορτοκαλί και γκρι ραφές, λεπτομέρειες καπιτονέ σε ζώνες ασφαλείας και κουμπιά, καθώς και διακόπτες και εμβλήματα σε μαύρο γυαλιστερό ή σκούρο μεταλλικό φινίρισμα. Το τιμόνι είναι νέο και φέρει πορτοκαλί πινελιές στα κουμπιά για τα προγράμματα οδήγησης, ενώ τα γραφικά των οθονών και του συστήματος infotainment είναι μοναδικά για το Magma. Η ενεργοποίηση της λειτουργίας «Magma Mode» αναδιαμορφώνει τον πίνακα οργάνων σε διάταξη τριών κύκλων, με βασικά δεδομένα οδήγησης, όπως θερμοκρασίες κινητήρα και μπαταρίας, ταχύτητα και τις δυνάμεις G.

Περνάμε τώρα στα πολύ ενδιαφέροντα. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες του GV60 Magma παράγουν στάνταρ 610 ίππους, φτάνοντας μέχρι τους 650 για μικρά χρονικά διαστήματα μέσω overboost (από το μικρό κουμπί αριστερά στο τιμόνι, ανάλογο του N Grin Boost στου Ioniq 5 N). Η ροπή φτάνει συνολικά τα 740 Nm, για να ανέβει στα 770 Nm με το overboost, ισοφαρίζοντας τόσο το Ioniq 5 N όσο και το Kia EV6 GT. Παράλληλα συναντάμε και το σύστημα προσομοίωσης αλλαγής ταχυτήτων (N e-Shift στο Hyundai), αλλά και το N Drift Optimizer (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω), δείγμα της hardcore προσέγγισης του Magma (το EV6 GT δεν το έχει). Όσο για προσόντα στην ευθεία; 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. και τελική ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 264 χλμ./ώρα.

Get it on Google Play Download on the App Store