Τα υβριδικά αυτοκίνητα με βάση τους κινητήρες βενζίνης συνεχώς ανεβάζουν μερίδια πωλήσεων, όπως επίσης και τα ηλεκτρικά, ενώ τα αμιγώς βενζίνης ολοένα και μειώνονται, ενώ τα πετρελαίου έχουν συρρικνωθεί αρκετά. Παρόλα αυτά υπάρχει ακόμα κόσμος που ρωτάει για τα diesel μοντέλα και απογοητεύεται όταν μαθαίνει ότι από τις χαμηλότερες κατηγορίες έχουν ουσιαστικά εξαφανιστεί. Μόνο από μικρομεσαία και άνω διατίθεται μοντέλα και αυτά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ακριβά και όχι τόσο πολλά.
Στη χαμηλότερη τιμή το Opel Astra diesel

Αυτή τη στιγμή στα μικρομεσαία οικογενειακά, το οικονομικότερο σε τιμή καινούργιο diesel είναι το Opel Astra 1.5 Diesel 130 hp με στάνταρ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AT8 και τιμή που ξεκινά από τις 27.000 ευρώ (χωρίς προωθητικό πρόγραμμα) στη μία διαθέσιμη και πλήρως εξοπλισμένη έκδοση Executive. Σχετικά με τον εξοπλισμό που περιλαμβάνει είναι πλουσιοπάροχος και σίγουρα δεν θα λείψει κάτι στον ενδιαφερόμενο. Πιο συγκεκριμένα διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, οθόνη οδηγού 10 ιντσών, οθόνη πολυμέσων αφής 10 ιντσών με πλοήγηση, είσοδο χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση κινητού, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Δυνατός και οικονομικός ο 1.5 diesel
Την κίνηση του πετρελαιοκίνητου Astra αναλαμβάνει το αποδοτικό 1.500άρι μηχανικό σύνολο με τη μέγιστη απόδοση των 130 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και τη μπόλικη ροπή των 300 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Ισχύς που εξασφαλίζει γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά και γρήγορες επιταχύνσεις, μαζί με χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων, το Astra diesel των 1.363 κιλών φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,6 δευτερόλεπτα και τη μέγιστη ταχύτητα των 209 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 84 ευρώ. Το νέο Opel Astra ξεχωρίζει στο δρόμο και για τη στιβαρότητα και ασφάλεια που αποπνέει, τόσο στις ευθείες των εθνικών οδών, όσο και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί το μικρομεσαίο Opel εμφανίζει μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ καλό κράτημα, ενώ το τιμόνι έχει την απαιτούμενη ταχύτητα και αμεσότητα, όμως θα μπορούσε να έχει καλύτερη αίσθηση.
Δυναμικό, ποιοτικό και στιβαρό

Το νέο Opel Astra ξεχωρίζει και για το σπορτίφ σχεδιασμό του αιχμηρής αισθητικής αμαξώματος των 4.374 χλστ. μήκους, 1.860 χλστ. πλάτους, 1.470 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.675 χλστ. Πολύ μοντέρνο εμφανίζεται και το εσωτερικό του, όπου κυρίαρχο γνώρισμά του αποτελεί η διάταξη Pure Panel στο ταμπλό με τις δύο οθόνες των 10 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Η προσοχή στην κατασκευή του γίνεται άμεσα αντιληπτή και από τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις πόρτες, σε συνδυασμό με τη γεροδεμένη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων. Το Astra θα βολέψει και σε χώρους τέσσερα ενήλικα άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου, ενώ μεγάλο είναι το τετραγωνισμένο πορτ μπαγκάζ των 422 λίτρων.












































