Νέα κινεζική PHEV λιμουζίνα των 10.000 ευρώ με στυλ Audi

  • roewe m7
  • roewe m7 09
  • roewe m7 14
  • roewe m7 15
  • roewe m7 03
  • roewe m7 02
  • roewe m7 13
  • roewe m7 12
  • roewe m7 11
  • roewe m7 10
  • roewe m7 07
  • roewe m7 04
  • roewe m7 05
  • roewe m7 06
  • roewe m7 08
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-09.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-03.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-02.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-07.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-04.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-05.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-06.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/roewe-m7-08.jpg

Τα κινεζικά αυτοκίνητα όχι μόνο έχουν βελτιωθεί σε τεράστιο βαθμό και δεν εμφανίζουν καμία σχέση με τα κακά αντίγραφα του παρελθόντος, αλλά έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο εξέλιξης που βάζουν τα γυαλιά σε παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες. Μια από τις δημοφιλέστερες μάρκες στην Κίνα είναι και η Roewe, από το πορτφόλιο της SAIC εδώ και 19 χρόνια, όπως αποδεικνύουν οι 107.229 πωλήσεις που έχει σημειώσει στο πρώτο 8μηνο του έτους (+33,3% σε σχέση με πέρσι). Και το νέο M7 αποτελεί την πιο πρόσφατη, δυναμική και πολυτελή της πρόταση.

Σχεδιαστικά το μεγαλομεσαίο Μ7 ακολουθεί σπορτίφ και γερμανικά μονοπάτια, θυμίζοντας ξεκάθαρα τα πρόσφατα μοντέλα της Audi μπροστά -ειδικά στα LED- και στο προφίλ, στον τρόπο που κατεβαίνει η οροφή προς τα πίσω. Οι διαστάσεις είναι μπόλικες, με το μήκος να φτάνει τα 4.940 χλστ., το πλάτος τα 1.890 χλστ., το ύψος τα 1.510 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.820 χλστ., κάνοντας τις στάνταρ 17άρες ζάντες (σε ελαστικά 215/55) να φαίνονται μικρές και να οδηγούν σαν σε μονόδρομο στις προαιρετικές 18άρες (σε ελαστικά 225/50). Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από τα  απαλά, ανάγλυφα διακοσμητικά, συμπεριλαμβανομένων μεταλλικών ενθέτων με μοτίβο που θυμίζει κόσμημα, την ώρα που ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μέγεθος 10,25 ίντσες, η οθόνη πολυμέσων 15,6 ίντσες και το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 527 λίτρα.

To M7 DMH διατίθεται ως plug-in υβριδικό αρχικά, εφοδιαζόμενο με βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. ισχύος 112 ίππων και 135 Nm και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 186 ίππων και 330 Nm. Η μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου έχει χωρητικότητα 19,7 kWh και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως 160 χιλιόμετρα. Σύμφωνα πάντα με τους Κινέζους, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 3,95 λίτρα/100 χλμ. και μέγιστη συνδυαστική αυτονομία 2.050 χλμ. (!), με το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων και το ρεύμα από την μπαταρία.

Η αρχική τιμή του M7 ορίζεται μόλις στις 85.500 γουάν (10.218 ευρώ), αλλά πρόκειται για προσφορά λανσαρίσματος. Αργότερα το κόστος κτήσης θα ανέβει στις 97.800 γουάν, που και πάλι ελάχιστο είναι στο δικό μας νόμισμα (11.694 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store