Με την πρώτη ματιά νομίζεις πως η εικόνα του συγκεκριμένου Audi RS 6, αποτελεί προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας. Κι όμως. Το αυτοκίνητο που βλέπουμε δεν είναι rendering, αλλά υπάρχει στην πραγματικότητα και κυκλοφορεί κανονικά – όσο του επιτρέπει η ποιότητα του οδοστρώματος, τουλάχιστον.
Το βελτιωμένο Audi ανήκει στη Vossen, η οποία προμηθεύει με ζάντες αλουμινίου τους μεγαλύτερους tuners της Αμερικής (κι όχι μόνο). Το RS 6 επιλέχθηκε ως πλατφόρμα προώθησης για το νέο μοντέλο ζάντας S21-02, που φέρει το κλασικό σχέδιο των βελτιωμένων, με τις «χωστές» πολυάριθμες ακτίνες, ξεκινώντας από τις 2.400 δολάρια η μία (2.043 ευρώ) για τις 19 ίντσες και φτάνοντας μέχρι τις 2.900 δολάρια για τις 24άρες (2.468 ευρώ). Ένα μοτίβο εντυπωσιακό πάντως, το οποίο η αλήθεια είναι ταιριάζει ιδανικά στο προφίλ του γερμανικού Avant. Αλλά επίσης αλήθεια είναι, πως η ρύθμιση της ανάρτησης ξεπερνά τα όρια της υπερβολής.

Το coilover kit φέρνει το αμάξωμα μια ανάσα από το έδαφος, κρύβοντας το πάνω μέρος του ελαστικού πίσω από τους θόλους. Ούτως ή άλλως οι 20 ίντσες των ζαντών, συν το ελάχιστο προφίλ από τα λάστιχα, καθιστούν κίνδυνο-θάνατο για την ακεραιότητα των τροχών τις λακκούβες και τα σαμάρια. Βάλτε με το μυαλό σας τί προσοχή πρέπει να δίνει ο οδηγός εδώ, που δεν υπάρχει παρά ελάχιστος «αέρας» από οτιδήποτε εξέχει ή χάσκει της ασφάλτου. Σαν να μην έφταναν αυτά, το αυτοκίνητο έχει και αεροδυναμικά βοηθήματα στους προφυλακτήρες (splitter εμπρός, διαχύτη πίσω) και τα μαρσπιέ (side skirts). Πολύ ωραίο συνολικά, μαζί με τη φανταχτερή ιριδίζουσα μεμβράνη που ντύνει το αμάξωμα, αλλά πονοκέφαλος στη σκέψη και μόνο της καθημερινής οδήγησης.
Αλλαγές στον 4.0 V8 twinturbo δεν υπάρχουν, κάτι που μεταφράζεται σε 630 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 850 Nm στις 2.300-4.500 σ.α.λ. Υπό εργοστασιακές συνθήκες, και σε συνεργασία με το δίδυμο quattro-7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη, το RS 6 Performance θέλει 3,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα.















































