Ισοπεδωτική η νέα Brabus XL 800 (+video)

  • brabus xl 800
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein88-11
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein1
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein2
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein42
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein49
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein89-52
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein47
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein52
  • BRABUS800XL_W465_Outdoor_Klein54
  • BRABUSXL800_W465_Studio_klein8
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein67
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein55
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein62
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein63
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein66
  • BRABUSXL800_W465_Outdoor_klein57
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/brabus-xl-800.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20288829-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein2028129.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein2028229.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20284229.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20284929.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20288929-52.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20284729.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20285229.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS2080020XL_W465_Outdoor_Klein20285429.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Studio_klein2028829.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20286729.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20285529.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20286229.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20286329.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20286629.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/BRABUS20XL20800_W465_Outdoor_klein20285729.jpg

Η Brabus δεν φείδεται ιδεών και φαντασίας στη βελτίωση της G-Class, καθότι πρόκειται για ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Γερμανού βελτιωτή. Ως γνήσιο εκτός δρόμου θηρίο που είναι η σκληροτράχηλη Mercedes βέβαια, δεν θα μπορούσε να βγαίνει μόνο σε «ασφάλτινες» παραλλαγές, με χαμηλωμένες αναρτήσεις και τεράστιες ζάντες. Εδώ έρχεται να πει το κάτι διαφορετικό, η κολοσσιαία XL 800.

Η «κτηνοποιημένη» G-Class φέρει όλα τα κλασικά γνωρίσματα δημιουργίας Brabus, όπως κατάμαυρο χρώμα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σήματα και μόνο για την ίδια, εξατμίσεις στο πλάι. Η XL 800, ωστόσο, δεν επικεντρώνει την προσοχή της στο οδόστρωμα ή τη χρήση πίστας. Το αντίθετο. Λαχταράει κατσάβραχα, βουνά, δάση, ποτάμια, όλα όσα πρεσβεύει ένας γνήσιος φυσιολάτρης. Και εξοπλίζεται κατάλληλα, για κάθε συνθήκη. Η αναβαθμισμένη ανάρτηση συνοδεύεται από νέους άξονες, που στέλνουν σε πρωτόγνωρα επίπεδα τις ικανότητες της θηριώδους Mercedes μακριά από την άσφαλτο, όπως δείχνει ξεκάθαρα η τεράστια απόσταση των 470 χλστ. από το έδαφος (+177 χλστ. συγκριτικά με τη G63, στην οποία βασίζεται)! Στο ίδιο μήκος κύματος ο «εργάτης» μπροστά και οι 22άρηδες τροχοί με τα μικτά ελαστικά (325 το πέλμα), που μοιάζουν με 18άρηδες στο τεράστιο παράστημα του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από δέρμα παντού -μέχρι και στο χώρο των πεντάλ- και φιλέτα ανθρακονημάτων, με τα τελευταία να τοποθετούνται σε ταμπλό, πόρτες, κεντρική κονσόλα και τιμόνι. Η πολυτέλεια συνεχίζει και στα πίσω καθίσματα, όπου οι αντίστοιχοι επιβάτες απολαμβάνουν οθόνες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων.

Τέτοια εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύεται από την ανάλογη δύναμη, ειδικά από τη στιγμή που μιλάμε για δημιουργία της Brabus. Ο 4.0 V8 twinturbo διαθέτει μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέα κεντρική μονάδα, φτάνοντας στα 800 άλογα και τα 1.000 Nm. Η τεράστια ισχύς, βέβαια, καλείται να κινήσει ανάλογο βάρος, οπότε οι επιδόσεις δεν γινόταν να κυμανθούν σε επίπεδα supercar. Παρόλα αυτά, τα 4,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική των 210 χλμ./ώρα είναι εντυπωσιακά νούμερα, δεδομένων των 2.536 κιλών που δείχνει η ζυγαριά όταν ανεβαίνει πάνω η XL 800. Όσο για την τιμή; Τζάμπα πράμα, από 630.637 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store