Το Hyundai Ioniq 5 κατακτά πελάτες από τον ανταγωνισμό

H Hyundai έχει δημιουργήσει ένα πρώτης τάξεως ηλεκτρικό best seller, στη μορφή του Ioniq 5. Το θέμα, ωστόσο, δεν είναι μόνο ότι το Ioniq 5 πουλάει, αλλά ότι το κάνει στερώντας πελάτες από τον ανταγωνισμό.

Σύμφωνα με το S&P Global Mobility και την ανάλυση των στοιχείων πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αμερική, στο διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2024, οι ταξινομήσεις του Ioniq 5 στο μεγαλύτερο μέρος τους αποτελούνται από ιδιοκτήτες, που «αλλαξοπίστησαν». Συγκεκριμένα, το 74,2% των νέων ιδιοκτητών πρώτη φορά αγόρασαν Hyundai, για χάρη του Ioniq 5! Είναι χαρακτηριστικό πως ο μέσος όρος προσέλκυσης νέων πελατών (ή κατάκτησης πελατών από τον ανταγωνισμό, όπως το αναφέρει η έρευνα) της Hyundai τοποθετείται στο 52,5%, ήτοι το Ioniq 5 «κλέβει» σχεδόν 22% περισσότερους αγοραστές από κάθε άλλο μοντέλο της κορεατικής φίρμας.

Πολύ καλά τα πήγε και το αδελφό Kia EV6, που έφτασε στο 70,6% και βρέθηκε στην 4η θέση, μπροστά από το VW ID.4 και το 70.4% του. GMC Hummer (71,3%) και Cadillac Lyriq (72,6%) ήταν τα μοντέλα που συμπλήρωσαν την πρώτη πεντάδα, η οποία επίσης απαρτίστηκε από τα μοναδικά αυτοκίνητα που ξεπέρασαν το 70%. Η Hyundai θα πρέπει να είναι περήφανη για τη συνολική παρουσία των ηλεκτρικών της, καθώς τόσο το Ioniq 6 (65,5%, 8η θέση) όσο και το Kona EV (65,3%, 9η θέση), βρέθηκαν στο top 10. Το ίδιο και η Kia, που εκτός του EV6 στην 4η θέση, είδε το Niro EV να ισοβαθμεί με το Audi Q4 e-tron στη 10η.

Στην αντίπερα όχθη, Lexus RZ (47,5%), Mercedes EQE (45,3%), Subaru Solterra (45,3%), Nissan Ariya (40,9%) και Toyota bZ4X (33,5%) είναι τα 5 μοντέλα που προσελκύουν το λιγότερο κοινό από άλλες εταιρίες. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η απόκλιση άνω του 10% μεταξύ Solterra και bZ4X, που επί της ουσίας είναι το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά σήματα, χαρίζοντας μια σημαντική νίκη στη Subaru έναντι της Toyota.

Get it on Google Play Download on the App Store