EV αριστοκράτισσα η νέα Rolls-Royce Spectre Black Badge (+video)

Η Rolls-Royce παρουσίασε μια ειδική έκδοση της Spectre, με σκοπό να προσελκύσει το νεαρότερο φάσμα των εκατομμυριούχων. Η νέα βερσιόν ανήκει στη σειρά Black Badge, που λανσαρίστηκε με τη Wraith και την προηγούμενη Ghost, και ξεχωρίζει για τη μοναδικά σκοτεινή βαφή στο αμάξωμα.

Καταρχάς, αν θέλει κάποιος μια Spectre Black Badge μπορεί να επιλέξει μέσα από τους 44.000 χρωματικούς συνδυασμούς που προσφέρει η Rolls-Royce. Το Vapour Violet των φωτογραφιών πάντως, μοιάζει ιδανική επιλογή – ειδικά όταν συνδυάζεται με τη φωτιζόμενη μάσκα Pantheon Grille και τα επίσης φωτιζόμενα σήματα «Black Badge», όλα τους εμπνευσμένα από τα φώτα νέον στα νυχτερινά κέντρα των 80’s και 90’s. Οι πανέμορφες 23άρες ζάντες σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την κορυφαία ηλεκτρική Rolls και προσφέρονται είτε με μερικώς χρωμιωμένο, είτε με total black φινίρισμα, ενώ το ίδιο ισχύει για τις χειρολαβές, το περίγραμμα των παραθύρων, τις ενθέσεις στους προφυλακτήρες και το διπλό «R» σε μάσκα – φτερά.

Στο εσωτερικό οι επενδύσεις μιμούνται το χρώμα του αμαξώματος (μωβ εν προκειμένω), τα 5.500 LED στο ταμπλό δημιουργούν μια φαντασμαγορική ατμόσφαιρα, ο «έναστρος ουρανός» το ίδιο, το εξαιρετικό σύστημα Bespoke Audio 18 ηχείων, που επωφελείται από τον ενισχυτή 18 καναλιών τελευταίας γενιάς 1400 Watt, φροντίζει για τις ηχητικές απολαύσεις των επιβατών, ενώ τα νέα μπάκετ αναλαμβάνουν να κρατούν άπαντες στις θέσεις τους όταν πατιέται τέρμα το δεξί πεντάλ. Και σε αυτές τις καταστάσεις, η Spectre Black Badge δεν αστειεύεται.

Οι μηχανικοί της Rolls-Royce εκμαίευσαν άλλους 79 ίππους και 175 Nm  από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, που ακόμα δεν αναφέρεται πόσα μοτέρ διαθέτει, φτάνοντας συνολικά τα 659 άλογα και 1.075 Nm! Ισχύς που επιταχύνει τους σχεδόν 3 τόνους της Spectre (2.975 κιλά) στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, εντός 4,1 δλ. (από 4,5 δλ. της απλής), καθιστώντας παράλληλα τη Spectre Black Badge ως την ισχυρότερη Rolls-Royce παραγωγής όλων των εποχών. Βελτιώσεις έχουν γίνει σε πλαίσιο και αερανάρτηση, προκειμένου να αποκτήσει περισσότερη ακρίβεια το σύστημα διεύθυνσης, να μειωθούν οι κινήσεις του αμαξώματος σε επιτάχυνση-φρενάρισμα (να μην «κάθεται» και «βουτάει» αντίστοιχα), αλλά και οι κλίσεις στις στροφές.

Get it on Google Play Download on the App Store