H DS Automobiles εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τα αυτοκίνητά της, με το νέο κορυφαίο της μοντέλο No8. Ένα αμιγώς ηλεκτρικό και εξαιρετικά αεροδυναμικό crossover, που διακρίνεται τόσο για τη σχεδίαση όσο και την κορυφαία του αυτονομία.
Όπως φαίνεται ολοκάθαρα από τη σιλουέτα, αλλά και το δηλώνουν περήφανα οι Γάλλοι, η σχεδίαση έγινε με βάση την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση. Τομέα όπου το νέο DS παίρνει «άριστα», καθώς εμφανίζει έναν καταπληκτικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του Cd 0,24. Το εμπρός μέρος υιοθετεί τα πολύ αιχμηρά φωτιστικά σώματα DS Pixel Vision, την ώρα που πίσω ουσιαστικά καθρεπτίζουν τα εμπρός σε σχήμα και τοποθέτηση. Οι προβολείς, που αποτελούνται από τρεις μονάδες, οριοθετούνται από 8 LED που χρησιμοποιούν το μοτίβο “Clous de Paris” (τεχνοτροπία χαρακτικής που συναντούμε στην υψηλή ωρολογοποιία), απηχώντας το ανάγλυφο φινίρισμα της εσωτερικής επένδυσης. Οι εξωτερικές διαστάσεις δίνουν στο DS N°8 έντονη παρουσία και τέλεια ισορροπία: μήκος 4,82 μέτρα, πλάτος που φτάνει τα 1,90 μέτρα και ύψος περιορισμένο στα 1,58 μέτρα.
Αυτή η προσέγγιση συνδέει τα ονόματα της υπάρχουσας γκάμας με αυτά των μελλοντικών μοντέλων της μάρκας, διατηρώντας τους αριθμούς και υιοθετώντας μια πιο τολμηρή προσέγγιση προσθέτοντας το σύμβολο «N°». Αυτή η στρατηγική συνδυάζεται με μια πιο δυναμική παρουσία της μάρκας, με ένα έμβλημα ακόμα πιο ορατό στο εμπρός μέρος και την νέα υπογραφή της DS Automobiles τοποθετημένη στο πίσω μέρος του οχήματος, με πλήρη γράμματα. Το “8” είναι ένας νέος αριθμός για τη DS Automobiles. Το σχήμα του, που μοιάζει με το σύμβολο του απείρου, συνδέεται με την ισορροπία και τη γαλήνη, δημιουργώντας ένα αρμονικό σύνολο. Για να διατηρηθεί η ταυτότητα της μάρκας, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου θα φέρει την υπογραφή “N°8” συμπληρωμένη με το λογότυπο “DS AUTOMOBILES”.
Το DS N°8 διαθέτει καμπίνα που ενσαρκώνει τη γαλλική άνεση, γαλήνη και πολυτέλεια. Το φαρδύ ταμπλό τυλίγει τους επιβάτες και αποτελεί παράδειγμα του απρόσκοπτου πνεύματος (“Seamless Design”). Η καθαρότητα του σχεδιασμού του συνδυάζει τέλεια το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας (“High Craft”) και την προηγμένη τεχνολογία (“High-Tech”), η οποία μαρτυρεί έναν τέλειο συνδυασμό μεταξύ της τεχνικής πολυπλοκότητας και της ικανότητας της DS Automobiles στην επεξεργασία υλικών και τη συναρμογή. Τα ανάγλυφα ένθετα «Clous de Paris» στο τιμόνι και τους αεραγωγούς, η οθόνη αφής των 16 ιντσών, καθώς και οι μαργαριταρένιες ραφές στο ταμπλό και τα υποβραχιόνια, σήμα κατατεθέν της DS Automobiles, κερδίζουν τις εντυπώσεις.
Το σχήμα του DS N°8 έχει ένα επίμηκες και κωνικό προφίλ που απεικονίζεται από μια οροφή που εκτείνεται μέχρι την αεροτομή της πίσω πόρτας. Το τελευταίο βελτιστοποιεί την αεροδυναμική απόδοση με αποτέλεσμα εξοικονόμηση 3 dm², δηλαδή 12 χλμ WLTP ή 15 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Το περίτεχνο σχήμα του αμαξώματος του βοηθά στη ροή του αέρα, ενώ το ίδιο κάνουν οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες (από 19 ως 21 ίντσες). Βασισμένο σε γενναιόδωρο μεταξόνιο 2,90 μ. και απόσταση από το έδαφος στα 155 χλστ., το DS N°8 βελτιστοποιεί τη διείσδυσή του στον αέρα και παρέχει εκπληκτική αυτονομία έως και 750 χλμ., με τη μέτρηση στην εθνική να αγγίζει τα 500 χλμ.
Αυτή η «αερο-απόδοση» συμπληρώνεται από εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως οι ελεγχόμενες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, οι οποίες είναι εισαγωγές αέρα με κινούμενα πτερύγια ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα. Με το κλείσιμο, αντιπροσωπεύουν αεροδυναμικό κέρδος 95% σε σχέση με μια παραδοσιακή εισαγωγή αέρα και 40% σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα, που ισοδυναμεί με επιπλέον αυτονομία 18 χλμ WLTP ή 22,5 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Αυτή η απόδοση οφείλεται κυρίως στην εμπρός θέση τους στον προφυλακτήρα, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε ροή αέρα κάτω από το καπό. Να σημειωθεί ότι το καπό είναι ιδιαίτερα χαμηλό, με στόχο και πάλι τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Το DS N°8 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium, αντλώντας ενέργεια από μπαταρία 74 ή 97,2 kWh. Τρία ηλεκτρικά σύνολα είναι διαθέσιμα, με ισχύ 230, 245 και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο μοτέρ και τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης overboost που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους. Η δουλεία που πραγματοποιήθηκε στην αεροδυναμική προσφέρει κορυφαία νούμερα αυτονομίας, που φτάνουν μέχρι τα 750 χλμ. Η βασική έκδοση έχει τη μπαταρία των 74 kWh στην DS N°8 FWD (230 ίπποι). Η δεύτερη, με καθαρή χωρητικότητα 97,2 kWh, τοποθετείται στις εκδόσεις FWD HIGH RANGE (245 ίπποι) και AWD LONG RANGE (350 ίπποι). Το DS N°8 FWD HIGH RANGE έχει αυτονομία 750 χλμ για κατανάλωση 12,9 kWh/100 χλμ (τυπικός κύκλος WLTP). Διεκδικεί επίσης μια εντυπωσιακή αυτονομία πάνω από 500 χλμ στον αυτοκινητόδρομο (με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα).