Αναβίωση της BMW M3 E30 και φύγαμε για 80’s

Ο θρύλος της BMW M3 E30 είναι γνωστός στα πέρατα της παγκόσμιας οικουμένης και των ιστορικών καταγραφών. Είτε μιλάμε για αυτοκίνητα δρόμου είτε για αγωνιστικά, η πρώτη M3 έχει αφήσει το σημάδι της (κυριολεκτικά και μεταφορικά) σε δρόμο και πίστα. Και συνεχίζει να το κάνει μέχρι σήμερα. Εξ ου και η σύγχρονη μετενσάρκωσή της, που μας μεταφέρει 40 χρόνια πίσω στο χρόνο.

Η αναγεννημένη E30 συνδυάζεται με τις γραμμές του πρωτοτύπου Neue Klasse, μέσα από τις ψηφιακές απεικονίσεις ενός φοιτητή από τη Σχολή Καλών Τεχνών της Κορέας. Ο Ihn Lee πάντρεψε τα χαρακτηριστικά διπλά φανάρια μπροστά και το τετραγωνισμένο μοτίβο, με LED φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, φουσκωμένα φτερά με αεραγωγούς, 20άρες ζάντες και ρετρό εσωτερικό, ενώ δεν λείπουν οι εκδόσεις κάμπριο Touring (που περισσότερο είναι shooting brake, όχι παραδοσιακό station wagon). Προς το παρόν οι προτάσεις του Lee είναι renderings, αλλά με τη δυναμική και τη ζήτηση που έχουν τα restomods, δεν θα μας κάνει εντύπωση αν κάποια εταιρία αποφασίσει να τα κάνει πραγματικότητα.

Αναφορικά με τη σχεδιαστική γλώσσα της Neue Klasse, ο επικεφαλής σχεδίασης του BMW Group, Adrian van Hooydonk, έχει επιβεβαιώσει πως οι επιρροές των πρωτοτύπων δεν θα είναι εμφανείς μόνο στα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα των Βαυαρών, αλλά σε ολόκληρη τη γκάμα. Από το 2025 περιμένουμε τα πρώτα δείγματα γραφής, με την ελπίδα ότι μπορεί μελλοντικά -έστω σε μορφή πρωτοτύπου- να δούμε μια κανονική αναβίωση της M3 E30. Εξάλλου, ήδη η BMW έχει αναγεννήσει την 3.0 CSL με το υπόβαθρο της M4 CSL, κοστολογώντας τη μάλιστα σε επίπεδα άνω των 800.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store