Η MG συνεχίζει τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων, προσθέτοντας στη γκάμα της το αμιγώς ηλεκτρικό ES5. Το μοντέλο που έρχεται να πάρει τη θέση του ZS EV, προσφέροντας διαφορετική εμφάνιση από το νέο ZS.
Το ES5 διαχωρίζει την εικόνα του από το βενζινοκίνητο B-SUV πρωτίστως σχεδιαστικά, αλλά και από πλευράς μεγέθους. Το μήκος είναι ελαφρώς μεγαλύτερο του ZS, φτάνοντας τα 4.476 χλστ. αντί 4.430 χλστ., ωστόσο η μεγάλη διαφορά είναι σε σχέση με το απερχόμενο ZS EV, στο οποίο ρίχνει πάνω από 16 εκατοστά (4.314 χλστ.). Ακόμα μεγαλύτερη η αύξηση στο μεταξόνιο, που τώρα φτάνει τα 2.730 χλστ. (από 2.585 χλστ.). Εντελώς διαφορετικό μοντέλο, δηλαδή, παίρνοντας τις εμφανισιακές αποστάσεις του και από το καινούργιο ZS. Στο εμπρός μέρος παρατηρούμε τα φανάρια με επιρροές από το MG4, όπως και την κλειστή μάσκα, ενώ πίσω τα βλέμματα πηγαίνουν στα φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν ένα είδος επιμηκυσμένου «X».
Στο εσωτερικό δεν βοηθάει ιδιαίτερα η μια φωτογραφία που μας δίνουν οι Κινέζοι, δείχνοντας το ταμπλό από την πίσω μεριά. Η οθόνη αφής φαίνεται ξεκάθαρα, όπως και τα δερμάτινα καθίσματα, ενώ μπροστά από τον οδηγό λογικά βρίσκεται τιμόνι δυο ακτίνων και ένας μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων. Όπως στο MG4, δηλαδή.
Οι συνδέσεις μεταξύ των δυο μοντέλων δεν περιορίζονται στην εμφάνιση και την καμπίνα. Το ES5 βασίζεται στο ίδιο πάτωμα (Modular Scalable Platform) , μοιραζόμενο τα μηχανικά μέρη με το MG4. Ο ηλεκτροκινητήρας των 170 ίππων και 250 Nm αναλαμβάνει την κίνησή του, τοποθετημένος πίσω και τροφοδοτώντας τον αντίστοιχο άξονα, ενώ μια μπαταρία 62 kWh φροντίζει για την παροχή ενέργειας. Η αυτονομία ανακοινώνεται στα 525 χλμ., αλλά αφορά τον κινεζικό κύκλο CLTC. Οπότε όταν έρθει Ευρώπη, περιμένουμε αρκετά λιγότερα σε WLTP. Και θα έρθει στην Ευρώπη το ES5, λίγο μετά την είσοδο του 2025.