Η Porsche Taycan Turbo GT μπήκε κατευθείαν στα βιβλία της Ιστορίας, όταν κατέρριψε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid στο Nurburgring. Η κορυφαία Taycan σχεδιάστηκε ξεκάθαρα με το αντίστοιχο Model S στο στόχαστρο, θέλοντας να του πάρει το «σκαλπ» σε κάθε συσχετισμό με χρονόμετρο. Το 0-100 χλμ./ώρα εννοείται είναι από τις πρώτες προτεραιότητες, με τους επίσημους χρόνους να τοποθετούν την Taycan Turbo GT στα κορυφαία αυτοκίνητα όλων των εποχών. Η πραγματικότητα, ωστόσο, διαψεύδει προς το καλύτερο ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις.
Οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν καταρχήν 788 άλογα, τα οποία γίνονται 1.033 με την ενεργοποίηση του launch control. Για δυο δευτερόλεπτα, ωστόσο, με την εμπλοκή του Attack Mode η συνολική ισχύς μπορεί να αγγίξει τους 1.100 ίππους και τα 1.340 Nm, χρήζοντας την απόλυτη Taycan ως την ισχυρότερη Porsche παραγωγής της Ιστορίας! Ταυτόχρονα, δε, είναι και η ταχύτερη. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,3 δλ. (2,2 δλ. με το πακέτο Weissach) και το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. (6,4 δλ. αντίστοιχα), ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα (290 χλμ./ώρα η Turbo S). Αυτά εργοστασιακά.
Απέναντι στο χρονόμετρο, ωστόσο, στις μετρήσεις του αμερικανικού Car and Driver, η Taycan Turbo GT «έσβησε» τους αριθμούς της Porsche. Οι Αμερικανοί συνάδελφοι κατέγραψαν χρόνο 1,91 δλ. στην πρώτη κιόλας προσπάθεια, για το 0-60 μίλια/ώρα (0-96 χλμ./ώρα). Στο δεύτερο πέρασμα τα μετρητικά όργανα «τρελάθηκαν» περαιτέρω, γράφοντας 1,89 δλ.! Αμφότερες επιδόσεις-ορόσημο για το C&D, καθώς είναι η πρώτη φορά που αυτοκίνητο παραγωγής κατεβαίνει τα 2,0 δλ. για τη συγκεκριμένη μέτρηση. Φυσικά μιλάμε για το ταχύτερο τετράτροχο που έχει μετρηθεί από το αμερικανικό περιοδικό, διατηρώντας τα πρωτεία μέχρι τη γραμμή των 400 μέτρων, την οποία περνάει σε μόλις 9,3 δλ. – ίδιος χρόνος με το Lucid Air Sapphire, 0,1 δλ. ταχύτερος από το Model S Plaid.