Οι Rolls-Royce δεν είναι το πρώτο όνομα που σκέφτεται κάποιος όταν μιλάει για βελτίωση. Η υποδομή, ωστόσο, υπάρχει. Κι η Novitec δεν την αφήνει να πάει χαμένη, όπως αναδεικνύεται μέσα από τη συγκεκριμένη Spectre.
Για την ακρίβεια, εδώ έχουμε να κάνουμε με προϊόν του τμήματος Spofec – το παρακλάδι του διάσημου Γερμανού βελτιωτή για το «τσίγκλισμα» υπερ-premium κατασκευών και λιμουζινών. Οι Rolls-Royce συγκαταλέγονται στα αγαπημένα project, οπότε το πρώτο ηλεκτρικό της εταιρίας δεν υπήρχε περίπτωση να μείνει εκτός. Οι Γερμανοί καταρχάς έβαψαν τα πάντα σε ένα κατάμαυρο χρώμα, αφήνοντας για αντίθεση μόνο τις χρυσαφί λεπτομέρειες στα σήματα. Οι 24άρες ζάντες της Vossen κατακτούν το οπτικό σκέλος, βοηθούμενες από τη χαμηλωμένη ανάρτηση, και τις διακριτικές αεροδυναμικές προσθήκες (οι οποίες, ούτως ή άλλως, δεν φαίνονται λόγω χρώματος).
Τεχνικά χαρακτηριστικά ή επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, κάτι που ισχύει και για την ίδια, τη Rolls-Royce. Οι Βρετανοί δεν αναφέρουν ούτε μέγεθος μπαταρίας, ούτε πόσα μοτέρ τροφοδοτεί με ενέργεια. Δεδομένου του υψηλότατου βάρους των σχεδόν 3 τόνων (2.975 κιλά) και της αυτονομίας των 520 χλμ. που προσδίδει στη Spectre, σίγουρα μιλάμε για πολύ πάνω από 100 kWh. Στοιχεία δεν αναφέρονται ούτε για το πόσοι ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση της EV αριστοκράτισσας, λέγοντας μόνο πως η ισχύς φτάνει τα 580 άλογα και 900 Nm, ικανά να επιταχύνουν το βαρύ αυτοκίνητο στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ.