Η Renault αποκάλυψε πριν από λίγα λεπτά το νέο Scenic E-Tech, το οποίο τραβάει αμέσως το ενδιαφέρον με τον πολύ ελκυστικό του σχεδιασμό, υιοθετώντας στοιχεία από το εντυπωσιακό μεσαίο κουπέ SUV Rafale. Παράλληλα διαφοροποιείται σημαντικά από το νέο Megane E-Tech, όπως και από το επίσης νέο μικρομεσαίο SUV, το Austral.
Χαρακτηριστικό σχεδιαστικό γνώρισμα του νέου Scenic E-Tech είναι οι έντονες ακμές, τα γεωμετρικά σχήματα και τα νεύρα στο εμπρός και πίσω μέρος του, προσδίδοντάς του δυναμισμό και στιβαρότητα. Παράλληλα οι μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό, ενώ οι εξωτερικές χειρολαβές δεν προεξέχουν για να εξομαλύνουν τη ροή του αέρα. Οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην καρδιά της μικρομεσαίας κατηγορίας. Έχει μήκος 4.470 χιλιοστά, πλάτος 1.864 χιλιοστά, ύψος 1.571 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.785 χιλιοστά.
Το εσωτερικό του είναι ίδιο σχεδιαστικά με του Megane E-Tech. Κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η κεντρική κάθετη οθόνη αφής 12 ιντσών, συνδυασμένη με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών. Χώροι για μικροαντικείμενα συνολικής χωρητικότητας 38,7 λίτρων υπάρχουν σε όλη την καμπίνα, ενώ κάτω από το infotainment βρίσκεται χώρος αποθήκευσης και ασύρματη φόρτιση για smartphone. Οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα πολύ πρακτικό υποβραχιόνιο με δύο περιστρεφόμενους βραχίονες, 3,6 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για smartphone και tablet, αναδιπλούμενες βάσεις για άνετη παρακολούθηση οθονών, δύο ποτηροθήκες και δύο θύρες USB-C. Οι χώροι για όλους τους φιλοξενούμενους είναι μεγάλοι, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 545 λίτρων, που φτάνει έως τα 1.670 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Επιπλέον, οι τέσσερις λειτουργίες MULTI-SENSE – Comfort, Sport, Eco και Perso – προσφέρουν μια διαφορετική ατμόσφαιρα συνδυάζοντας τα φώτα εσωτερικού χώρου, την άνεση του καθίσματος του οδηγού, τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου και το στιλ οδήγησης, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του τιμονιού, του συστήματος μετάδοσης και την απόκριση στο πεντάλ.
Βασισμένο στην πλατφόρμα CMF-EV, το νέο Scenic E-Tech όπως υποδηλώνει η ονομασία του, είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Στην στάνταρ έκδοση εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 170 ίππων και 280 Nm ροπής και μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh. Η Renault ανακοινώνει αυτονομία 420 χιλιόμετρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Το high range διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 218 ίππων και 300 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και τελική 170 χλμ./ώρα. Εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 620 χιλιομέτρων.