H 190E 2.5-16 Evolution II είναι ένα από τα πιο ποθητά και συλλεκτικά αυτοκίνητα γενικώς, όχι μόνο στο πλαίσιο των Mercedes. Αναλόγως και οι τιμές, βέβαια, που κυμαίνονται στα ανώτερα στρώματα.
Το «φτερωτό Αστέρι» πρωταγωνιστούσε στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού (DTM) στα τέλη δεκαετίας 80 – αρχές 90 και μετετράπη στον εφιάλτη της BMW M3 E30. Η έκδοση παραγωγής κυκλοφόρησε σε μόλις 502 κομμάτια, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2.463 κ.εκ. να προέρχεται από την Cosworth και να αποδίδει 235 άλογα στις 7.200 σ.α.λ. και 245 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Το 5άρι χειροκίνητο με την 1η κάτω φρόντιζε για το πέρασμα της ισχύος στους πίσω τροχούς, επιταχύνοντας την 2.5άρα Evo στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,7 δλ. και μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Φυσικά, η εμφάνιση είναι αυτή που κέρδιζε, κερδίζει και θα κερδίζει τις εντυπώσεις, με το ρηξικέλευθο body kit να παρακάμπτει με σεμιναριακό τρόπο τους κανονισμούς και να αφήνει εποχή – τόσο ως απόδοση, όσο και ως σχεδίαση.
Η συγκεκριμένη είναι η υπ’ αριθμόν 82 από τις 502 Evo II που κατασκευάστηκαν, βαμμένη -όπως όλες- στο κατάμαυρο Blue Black Metallic χρώμα και πατώντας στις διαχρονικές 17άρες με τις 6 ακτίνες, οι οποίες πλέον περιβάλλονται από ολοκαίνουργια Toyo Proxes R1R. Σε αντίθεση με πολλές Evo II, ετούτη έχει κάνει μπόλικες βόλτες (και ζόρικες, κρίνοντας από τα ημισλίκ και το roll cage) για τα δεδομένα του υπερ-συλλεκτικού της χαρακτήρα. Το οδόμετρο αναγράφει 115.887 χλμ., ωστόσο τα πάντα πάνω στη Γερμανίδα δείχνουν σαν να λείπει τουλάχιστον ένα ψηφίο από τον χιλιομετρητή.
Εξυπακούεται ότι 2.5-16 Evo II και δημοπρασία σημαίνει πολλές χιλιάδες ευρώ ή δολαρίων. Εν προκειμένω, και μέχρι στιγμής, η τιμή τοποθετείται στις 152.000 δολάρια (139.556 ευρώ).