Από τότε που μπήκαν τα τούρμπο στους κινητήρες των BMW, τα δυναμόμετρα πολλές φορές δεν πιστεύουν τι καταγράφουν. Πλέον είναι νόμος η διάψευση των εργοστασιακών νούμερων ισχύος, με τη νέα M2 να συνεχίζει την παράδοση που δημιούργησαν οι M3/M4 F80/F82.
Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo της G87 ανακοινώνεται με 460 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm στις 2.650 σ.α.λ., καθιστώντας τη σημερινή βασική M2 ισχυρότερη από την προηγούμενη κορυφαία CS (450 άλογα). Η πραγματικότητα, όπως αποτυπώνεται από τις μετρήσεις των ράουλων, είναι ακόμα πιο δυνατή για τη μικρότερη των BMW M. Ο S58 απέδωσε 477,68 ίππους και 568 Nm, με τη μέγιστη ιπποδύναμη να εμφανίζεται και αρκετά ψηλότερα από τα επίσημα στοιχεία, στις 7.050 σ.α.λ. (+800 σ.α.λ.). Πιο νορμάλ η διαφορά στην καμπύλη της ροπής, με peak στις 3.160 σ.α.λ. (+410 σ.α.λ.). Η μεγάλη διαφορά έγκειται στο πού αντιστοιχεί η κάθε μέτρηση. Αυτή της BMW αφορά το στρόφαλο. Αυτή που θα παρακολουθήσουμε, στους τροχούς! Συνεπώς θα πρέπει να υπολογίζουμε πάνω από 524-548 ίππους στο στρόφαλο, λαμβάνοντας υπόψη μια απώλεια στο 10-15% αντίστοιχα.
Αυτή η μεγάλη διαφορά προς τα πάνω στη δύναμη, ενδεχομένως να επηρεάζει θετικά και τους χρόνους επιτάχυνσης. Η M2 ανακοινώνεται στα 4,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με το 6άρι χειροκίνητο και στα 4,1 δλ. με το αυτόματο, οπότε αν υποθέσουμε πως αυτά τα 60-90 έξτρα άλογα «κόβουν» τουλάχιστον 1 δέκατο του δευτερολέπτου (και λίγο λέμε), τότε η αυτόματη άνετα φλερτάρει με χρόνο κάτω από τα 4,0 δλ., αν η άσφαλτος και ο οδηγός είναι κατάλληλα.