Η Pur Sport είναι με διαφορά η πιο οδηγοκεντρική Chiron στη γκάμα της Bugatti. Πιθανότατα, δε, να μιλάμε για την πιο εστιασμένη Bugatti που έχει λανσαριστεί μέχρι σήμερα, εξαιρώντας την εξωσυμπαντική Bolide. Με άλλα λόγια, η πιο σκληροπυρηνική Chiron έχει εξελιχτεί για να «ζωγραφίζει» στην πίστα. Ο αρχιδοκιμαστής της εταιρίας από τη μεριά του, ανέλαβε να το κάνει στην κυριολεξία.
Ο Sven Bohnhorst πήρε μια κατάμαυρη ματ Chiron Pur Sport σε ένα άδειο κομμάτι πίστας, πάτησε τέρμα το γκάζι, «άναψε» τα τέσσερα Michelin Pilot Sport Cup 2R (για τα οποία είχε γίνει ανάκληση στις αρχές του έτους) και σε κάποια στιγμή, έστριψε απότομα το τιμόνι αριστερά. Αυτή ήταν η απαρχή μιας πορείας, που δεν έχουμε δει να διαγράφει όχι Bugatti, αλλά γενικότερα hypercar. H Pur Sport πήρε μια ωραιότατη, σοκαριστικά απολαυστική γωνία, «γράφοντας» υπέροχα στο φακό με ανάποδο τιμόνι και τα ελαστικά να γεμίζουν τον αέρα με «τσίκνα». Ο Bohnhorst κυριολεκτικά ζωγράφισε το γράμμα «C» στην άσφαλτο, χρησιμοποιώντας ως πινέλο τα 1.500 άλογα του 8.0 W16 quadturbo και το πέλμα των Michelin (285 εμπρός και 355 πίσω, με 30άρι προφίλ/20άρες ζάντες και 25άρι προφίλ/21άρες ζάντες αντίστοιχα).
Το μοτίβο «C» εμφανίζεται σε πολλά μοντέλα της Bugatti, από τη δεκαετία του 1920.. Στη Chiron έχει εξελιχθεί σε πρωτεύον χαρακτηριστικό της σχεδίασης, περικλείοντας τη διθέσια καμπίνα από τις εμπρός κολώνες μέχρι τις μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές. Η λωρίδα που χρησιμοποιείται για την πλαϊνή γραμμή έχει μήκος 2,8 μέτρων και κατασκευάζεται από ένα μοναδικό κράμα αλουμινίου.
Το video «Drifting The C» κοινοποιήθηκε καθώς η παραγωγή του Chiron Pur Sport έφτασε στα μισά, με 30 από τα 60 αυτοκίνητα να έχουν παραδοθεί στους κατόχους τους. Το εργοστάσιο στο Μολσχάιμ θα ολοκληρώσει σύντομα την παραγωγή της Chiron, έχοντας ήδη κατασκευάσει 400 από τις 500 μονάδες καθώς ετοιμαζόμαστε για το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας της Bugatti.