Η VW συνεχίζει τις παρουσιάσεις μοντέλων ID, αλλά και εκδόσεων GTX, καθώς μετά το ID.4 έχουμε ένα νέο μοντέλο, ονόματι ID.5, σε κουπέ-SUV μορφή.
To πιο πρόσφατο μέλος της οικογενείας ID. συγγενεύει με τα Audi Q4 e-tron Sportback και Skoda Enyaq Coupe iV, αποτελώντας την πιο σπορ εκδοχή του ID.4. Τα ID.5 και ID.5 GTX διατηρούν σχεδόν αναλλοίωτη την εμφάνιση των αντίστοιχων ID.4, με την κυψελωτή μάσκα στο κατώτερο μέρος του προφυλακτήρα και τα κάθετα LED φώτα ημέρας σε σχήμα διαμαντιού, να προσδίδουν δυναμικό «πρόσωπο» στο νέο crossover. Οι ζάντες των 21 ιντσών (στάνταρ 20άρες στο ID.4 GTX, προαιρετικά 21) γεμίζουν το προφίλ και καθοδηγούν το μάτι στην κυριότερη διαφοροποίηση των δυο μοντέλων: το πίσω μέρος.
Εκεί δεσπόζει η κεκλιμένη γραμμή της οροφής, μαζί με τις ανάλογες κολώνες, και το μικρό χείλος στο σημείο συνάντησης του παρμπρίζ με την πόρτα, που δημιουργεί την αίσθηση τρίτου όγκου και χαρίζει στο ID.5 GTX κουπέ παράστημα. Κάτι ανάλογο έχει κάνει και η Porsche, με τις Cayenne και Cayenne GT. Η αεροτομή και ο διαφορετικός προφυλακτήρας ολοκληρώνουν την εμφάνιση του ID.5, το οποίο καταφέρνει να διαφοροποιηθεί επαρκώς σε σχέση με το μοντέλο που βασίζεται. Επίσης, παρά την κλίση της οροφής, ο χώρος αποσκευών καταφέρνει να προσφέρει 549 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και 1.561 λίτρα, όταν αυτά αναδιπλωθούν.
Στο τεχνικό σκέλος, η «ταύτιση απόψεων» μεταξύ ID.4 και ID.5 συνεχίζεται. Όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με μπαταρία 77 kWh, αφήνοντας στον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων να κάνουν τη διαφορά. Στα ID.5 Pro και Pro Performance είναι ένας, στο πίσω μέρος, με απόδοση 174 ίππων/310 Nm και 204 ίππων/310 Nm αντίστοιχα. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ. και 8,4 δλ., επίσης αντίστοιχα.
Το κορυφαίο GTX διαθέτει τον «μεγάλο» ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων, προσθέτοντας έναν 109 ίππων και 162 Nm στον εμπρός άξονα. Έτσι, η συνολική ισχύς αγγίζει τους 299 ίππους και υπόσχεται εξαιρετικές επιδόσεις. Στο ID.4 GTX το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, όπως εξάλλου σε όλες τις εκδόσεις.
Στο φλέγον ζήτημα της μέγιστης αυτονομίας τα Pro και Pro Performance ανακοινώνονται στα 520 χλμ., τη στιγμή που GTX βρίσκεται στα 480 χλμ. Η ίδια η φόρτιση, τώρα, είναι από τις ταχύτερες στο χώρο, καθώς η VW αναφέρει πως με τη χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία μπορεί να φτάσει σε αυτονομία 320-390 χλμ., μέσα σε 30 λεπτά.